Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
המדריך לרכישת מטבח פורמייקה

המדריך לרכישת מטבח פורמייקה פורמייקה היא שכבת הדיפון של העץ, אשר עושה אותו למהוקצע וחלק יותר, ובעל מראה זכוכיתי. הפורמייקה – חומר


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית מטבחים
המדריך לרכישת מטבח פורמייקה
 
פורמייקה היא שכבת הדיפון של העץ, אשר עושה אותו למהוקצע וחלק יותר, ובעל מראה זכוכיתי. הפורמייקה – חומר ציפוי שמופק מקרטון במקור, מערבול עם מלמין נוזלי, נפוצה בכל סוגי המטבחים – מודרניים ובעלי צביון עתיק, הזקוקים לנוסחת הברקה ייחודית. כך תרכשו את מטבחי הפורמייקה שלכם על מנת שיניבו לכם מראה חסר מעצורים שיצליח להדהים אפילו מעצבי פנים מקצועיים.
 
תכננו את מערך המטבח שלכם
 
בתכנון המערכתי של המטבח יש לקחת בחשבון התקני ריצוף, התקני אחסון, פרזול, שיש עבודה וכל רכיב  אחר המאפיין את המטבח. יש לאפיין נקודות בהן תהיו זקוקים לשכבות פורמייקה מבריקות, וכמובן – שלא נדרש מכם לעשות זאת באופן מקצועי אלא רק לערוך בירור צרכים כללי אשר יימסר לאחר מכן למעצב מקצועי שיסייע לכם לחדד את המתווה ולהפוך אותו למעוצב פר אקסלנס.
 
עיצוב על ידי מומחה לעיצוב מטבחי פורמייקה
 
המומחה יסייע לכם להתאים את שכבות הפורמייקה כך שיממשו את ייעודן ויבריקו כנדרש, על סמך אלמנטים מלומדים של אור וצל. בנוסף, הוא יציע לכם התקני אחסון ומדפים משודרגים על פי נוסחת העיצוב בה ביקשתם ללכת. במילים אחרות, עבודתו של המעצב לא תסתור תכנונכם אלא תשפר אותו ותחדד אותו כך שכיוון העיצוב שלכם יהיה חד יותר ומשכנע יותר את העין החיצונית.
 
תאמו הובלה והתקנה של המטבח
 
במעמד תיאום ההובלה וההתקנה של המטבח יש להציב זמנים נוחים אשר יסייעו למתקינים שלכם לממש את כל המטבח, להעמיד התקני אחסון, להעמיד את שיש העיבוד, ולמעשה – לסיים בזמן את עבודות המטבח. על כן, אינכם נדרשים לקבוע שעה, אתם נדרשים להקדיש לפחות מספר מועט של שעות שבהן העבודה תיושם בביתכם מההתחלה ועד סיום הפרויקט.
 
עצות להתנהלות במהלך ההתקנה
 
הובילו את המתקינים שלכם לחדר המיועד להפוך להיות המטבח, והושיטו להם עזרה  במידה והם יצטרכו מרחב גדול בו הם יצטרכו להרכיב אביזרי מטבח בטרם חיבורם לקירות ולרצפה. היו יעילים וסייעו להם בתאורה ובלוגיסטיקה ככל האפשר על מנת לאפשר לסיים מהר את העבודות. הטכנאים שלנו יעילים, בעלי ידע רב ובעלי יכולת לשפץ או לבנות מחדש מטבחים בפרק זמן קצר.
 
מובטח מטבח מבריק ובעל שכבת פורמייקה מעוצבת ויפה!