Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מטבחים מודרניים - הטרנדים החמים

מטבחים מודרניים - הטרנדים החמים כידוע – מבטח מודרני כיום אינו זהה לעיצובו בעבר. בעוד אשר בעבר היה זה בסבירות גבוהה הגימור הלבן ששל


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט מודרני
מטבחים מודרניים - הטרנדים החמים
 
כידוע – מבטח מודרני כיום אינו זהה לעיצובו בעבר. בעוד אשר בעבר היה זה בסבירות גבוהה הגימור הלבן ששלט, היום השתלטו עיבודים כסופים ואפורים על המטבח הכפרי. האם זה נובע מהצורך למלא בצבעים את החלל המודרני בדומה למילוי איור רשום? מי יודע. מה שבטוח – כיום העיצוב המודרני נעשה הרבה יותר מעניין ומושך, ואטרקטיבי למדי. אלו הם הטרנדים החמים בעיצוב המטבח המודרני.
 
עיצוב מטבח לבן הייטק
 
על אף כי כתבנו שהמגמה הזו היא ברת שינוי, אי אפשר להתעלם מכך שמטבחי ההייטק הלבנים עדיין נפוצים ועדיין מאד מבוקש לרכוש ארון אלומיניום עם פלטה לבנה ופרזול כסוף, או מדף לבן להנחת תכולת המטבח. גם אריחי רצפה לבנים ושיש לבן נפוצים למדי, אך עדיין – כיום בעיצוב המודרני כדאי להכיר גם את הטרנדים החדשניים יותר, אלה אשר באמת בהם המציאות עולה על כל דמיון.
 
עיצוב מטאלי כסוף-אפור
 
במטבח זה ניכר כי אתם לא נמצאים בהווה אלא בסצנה ממלחמת הכוכבים. הארונות השחורים המעובים בפרזול כסוף, הריצוף האפור, והתקני הקיר האפורים – גורמים לכל המטבח להיצבע בטריקולור כהה על טהרת השחור, כסוף ואפור, מה שמשווה למטבח שלכם מראה מדור העתיד. התחושה הראשונית במטבח כזה היא עולם שכולו מתכות ועתיד. כיום – המטבח מתחיל לנסוק בעקומת הביקוש שלו, וישנם לא מעט צרכנים שבאמת גרים בכפרים ובמושבים המעוניינים בו בשל עיצובו המיוחד והמעניין, חסר הפשרות.
 
מטבח שמנת
 
מטבח השמנת דומה למטבח ההייטק הלבן אך שונה ממנו בתכלית ובמהות העיצוב. בעוד אשר במטבח ההייטק היה זה הלבן-שלג ששולט בכיפה ומחזיר ברק וזוהר, כאן מדובר על לבן שמנת נוטה לכהה, ללא החזר ברק. המטבח מעניק הרגשה חמימה של בית בובות ונהוג לשלב בו התקנים סגולים וורודים ממש בתפוצה קטנה לשם תיבול בלבד.
 
מטבח אורבני על טהרת הקו הישר
 
מטבח ובו הצורה הישרה, והזוויות האנכיות שולטות מקצה אל קצה. המטבח – אשר מעובה בגוונים כגון שחור ואפור אינו מתרכז גם בהתוויית הצבע הכסוף-מטאלי אלא בדיוק להיפך: הוא משלב בחובו אלמנטים של עץ כהה על מנת לקחת את כל סוגי העיצוב האורבניים – כולל אלו עם ניחוחות מעט עתיקים ולאחדם לכדי נוסחת עיצוב אורבנית שלמה, בה האורבני המודרני מושל בכיפה, והאורבני העתיק משמש רק לתיבול והשלמת חללים.