Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מטבחים קלאסיים או מטבחים מעוצבים?

מטבחים קלאסיים או מטבחים מעוצבים לעתים עולה השאלה איזה מטבח יהיה עדיף' מטבח קלאסי או מטבח מעוצב? למען האמת, התשובה מצריכה דיון מורכב אשר


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית רהיטים מיוחדים
מטבחים קלאסיים או מטבחים מעוצבים?
 
לעתים עולה השאלה איזה מטבח יהיה עדיף" מטבח קלאסי או מטבח מעוצב? למען האמת, התשובה מצריכה דיון מורכב אשר כאן תוכלו לקרוא אודותיו ולהסיק את הנכון לגביכם. בעוד אשר מטבחים קלאסיים הם מטבחים המעוצבים על פי הסטנדרטים של פעם: עץ טבעי כחומר וכגוון שולט בהתקני האחסון ושיש – כחומר הגלם במשטח העיבוד, מטבחים מעוצבים מכילים שלל של עיצובים לבחירת הלקוח על פי דרכו ומאווייו. אל תטעו, גם מטבחים מעוצבים אינם תוכנית אילתורית אלא ניסוח קפדני ומלומד של תבנית עיצוב – אך עי פי אמות מידה ודרכים שונות להגעה למוצר השלם.
 
יתרונות המטבח הקלאסי
 
* מטבח שרוב חומרי הגלם שלו ידועים לציבור הרחב: רובנו רגילים לעבד מזון על שיש ולפתוח ארון עץ, וזה מה שמציע המטבח הקלאסי. גם הפרזול ואופן השימוש במדפים במטבח כזה ידוע לכולם, לא מצריך היערכות מיוחדת, ומעבר לכך – רוב חומרי הייצור ידועים החל מהמראה ועד לתחזוקה שוטפת.
 
* המטבח מתאים לשילוב בבתים בהם יש ארונות עץ בתפוצה נרחבת, בתיהם של רוב הדיירים בארץ.
 
* המטבח מתאים הן לעיצוב כפרי על טהרת הצורה העגולה והן לעיצוב המודרני המבוסס קווים ישרים.
 
יתרונות המטבח המעוצב
 
* עיצוב ניתן לבחור משלל גוונים: החל ממטבחי הייטק ודור העתיד, ועד למטבחים בעלי צביון עתיק.
 
* התאמת המטבח קלה מאד בכל בית לקוח ללא קשר אם עיצוב ביתו נפוץ או חריג.
 
* המטבח מתאים למי שנהנה מעיצוב חדרים על טהרת הקו הישר ופחות שימוש בהתקנים עגולים על פי רוב, למעט דגמים בודדים בהם עוצב מטבח בעל צביון כפרי.
 
כיצד נדע איזה מטבח להזמין?
 
חשוב להחליט מהם סדרי העדיפויות שלכם, כיצד הייתם רוצים שהמטבח שלכם ייראה, מה חשוב שיהיה במטבח הזה בשורה התחתונה, ועם אלו התקנים נוח לכם לעבוד: יש שיעדיפו לעבוד עם שיש כמו בכל הזמנים והעתות, ואז המטבח הקלאסי או נוסחה ייחודית של מטבח מעוצב יהיו טובים להם, ויש את אלו שבשביל עיצוב בסגנון עתיק יהיו מוכנים לעשות הכל, כולל לנסות משטח עיבוד חדש מעץ, ולהם מתאימה נוסחה חדשנית של מטבח מעוצב.
 
בירור הצרכים מהמטבח יסייע לכם להחליט, בסופו של דבר, על זהותו הרצויה של חדר עיבוד המזון שלכם!