Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מטבח עץ בעיצוב וינטג' מקורי

מטבח עץ בעיצוב וינטג' מקורי מטבח עץ בעיצוב וינטג' מקורי הנו מטבח שצביונו הוא כפרי אבל לא עוד מטבח עץ ממוצע: מדובר על מטבח בעל צביון עתיק


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית רהיטים מעץ מלא
מטבח עץ בעיצוב וינטג' מקורי
 
מטבח עץ בעיצוב וינטג' מקורי הנו מטבח שצביונו הוא כפרי אבל לא עוד מטבח עץ ממוצע: מדובר על מטבח בעל צביון עתיק – כפי שהיה נהוג לעצב עמו בתי כפר בעבר. במטבח כזה תוכלו תמיד לחוש רוגע וסימפטיה גם כאשר הוא מותקן בבית בעיבורה של עיר או אפילו בלבה. מהם המאפיינים של מטבח מסוג זה, ומה תהיה זהותם של האביזרים שיחכו לכם בו?
 
מטבח על טהרת הצורה העגולה
 
החל מצורתו של השיש וכלה בצורתן של ידיות הארון – יהיה המטבח מעוצב על טהרת העיגול. אנו ממליצים לכם להזמים משקוף-דלת עגול להשלמת התמונה, זה גם ייצור תחושה של כפר באופן בלעדי מבלי מאמץ רב. הצורה העגולה תתאפיין הן בעצים של ממש – כמו קני במבוק, והן ברכיבים דמויי עץ כמו משטחי גרניט פורצלן.
 
מטבח עם משטח עיבוד מעץ במקום שיש
 
מי שרוצה באמת ללכת עד הסוף בעיצוב הוינטג' שלו – שיתחקה אחר מטבח בו יש משטח עיבוד מעץ: זה חלק, זה יפה וזה הרבה יותר עמיד ממה שאתם חושבים: עצים ממחסני עצים המתמחים בייצור ושיווק למטבחים מעבדים את העץ ללא חשיפה לפטריות, עובש או ריקבון מכל סוג. האחריות לעצים הללו היא ל- 7+ שנים מיום הקנייה! ומה אתם מרוויחים? עץ אמתי ללא חיקויים, התאמה מושלמת לכל סגנון הווינטג' במטבח – מהארונות ועד המדפים.
 
התקני ריצוף מפרקט יוקרתי
 
אם ניפצנו לכם מיתוס בעניין משטח עיבוד המזון, חכו שתשמעו על הריצוף שלנו – העשוי משכבות מלמין יוקרתיות לצד מיטב עצי הבוטיק המרכיבים את הפרקט למטבח. בדומה לשיש העיבוד, גם הפרקט מגיע עם 7+ שנות אחריות נגד הרס וריקבון, ונשאר יציב במטבחים של לקוחות שלנו מאז שהיו צעירים ועד לתקופת ההורות המתקדמת שלהם.
 
שילובי זכוכית במערך העץ
 
ארונות זכוכית כולל זכוכית בהתזת חול במרקמים שונים. ארונות זכוכית אלו כולל מגירות בעלות פלטות זכוכית – מתמזגות עם העץ והופכות את התקני האחסון שלכם למגוונים. ניתן להזמין זכוכיות במגוון צבעים ולא להסתפק בזו השקופה, כמובן. אפשרות נוספת היא להזמין ארונות מעץ צבוע לשחור במקום זכוכית מה שיעניק למטבח מרקם בזלתי שיכול להשתלב מצוין עם תכולתו החומה של מטבח הווינטג'.