Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
דלתות כניסה מעץ מלא

דלתות כניסה מעץ מלא לפני שבוחרים דלתות כניסה מעץ מלא, יש להתחשב באופי המבנה של הבית ובסגנון הכללי שלו. יש לציין, כי דלתות כניסה מעץ מלא, הפ


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב רהיטים

דלתות כניסה מעץ מלא

לפני שבוחרים דלתות כניסה מעץ מלא, יש להתחשב באופי המבנה של הבית ובסגנון הכללי שלו. יש לציין, כי דלתות כניסה מעץ מלא, הפכו להיות מאוד מבוקשות, הן מבחינת הפונקציונליות שלהן והן מבחינת העיצוב. ניתן למצוא דלתות העשויות מעץ מסיבי, המקנות הרגשת ביטחון לכל בני הבית ואף, דלתות משוכללות עם מנגנוני נעילה שניתן להשתמש בהם גם כאשר מדובר על דלתות כניסה מעץ מלא. דלת כניסה מהודרת, מעידה על בית מושקע היות והדלת הינה בהחלט כרטיס הכניסה של כל בית. ניתן לשלב מגוון רב של אלמנטים עיצוביים כגון שילוב של מתכת וזכוכית יחד עם העץ המלא, מה שיסגנן יותר את הדלת ויקנה לה מראה מעניין .

דלתות כניסה מעץ בסגנונות שונים

אם הבית שלכם הוא בסגנון מודרני, לבטח תרצו דלת כניסה מעץ מלא בקווים נקיים ובגוון בהיר כמו לבן, אפור או כל צבע, שיתאים לסגנון החיצוני של ביתכם. ניתן למצוא דלתות מעץ בסגנון כפרי למראה וסגנון כפרי של הבית. דלתות כניסה אלה, תהיינה בצבע הטבעי של העץ, מסיביות ובפרזול כפרי ומיוחד. ניתן למצוא גם דלתות עם פיתוחים מיץ אמנותיים, ציפוי מריקועי נחושת, דלתות עם צוהר העשוי מזכוכית חלבית בשילוב ברזל ועוד. השמים הם הגבול, כאשר מדובר על דלתות כניסה מעץ מלא, דלת הכניסה שלכם, תשדר הרבה על סגנון ואופי של בעלי הבתים השונים. גם סגנון עתיק יותר, ניתן למצוא בסגנונות של דלתות הכניסה ומי שיש לו בית בסגנון זה, לבטח יחפש את דלת הכניסה שתתאים לסגנון העתיק.

דלת כפולה או דלת יחידה?

דלתות כפולות, הן יוקרתיות יותר ומשדרות על כניסה לבית יוקרתי. ישנם סגנונות רבים ובגוונים שונים של דלתות למי שמעוניינים בדלת צבעונית יותר, או שתתאים לחיפוי החיצוני של הבית. לא לחינם, רבים משקיעים בדלתות הכניסה שלהם וכן בדלתות הפנים של הבית, היות ויש לדלתותהעץ, משמעות רבה בעיצוב והן ממש משמשות כספר פתוח לגבי הסגנון של מי שגר בבית, עיצב אותו ודאג לדלת כניסה מתאימה. יש כאלה שמזמינים דלתות כניסה מנגר בהתאמה אישית ויש שפונים ליצרניות דלתות ידועים.