Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
פינות אוכל יוקרתיות

פינות אוכל יוקרתיות יוקרה, היא אינה מחיר, אלא המראה והתחושה שנובעים מאיכות ונוחות של מוצר יוקרתי, כמו פינות אוכל יוקרתיות, שיש לתת עליהן


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט יוקרה
פינות אוכל יוקרתיות
 
יוקרה, היא אינה מחיר, אלא המראה והתחושה שנובעים מאיכות ונוחות של מוצר יוקרתי, כמו פינות אוכל יוקרתיות, שיש לתת עליהן את הדגש, היות ואנו עושים בהן שימוש מדי יום  ומארחים אורחים לארוחות שישי וחג. ניתן להעצים ולהדגיש את היופי והיוקרה של פינות האוכל, באמצעות פטנטים משוכללים שישדרגו את הפונקציונליות והנוחות של פינות אוכל יוקרתיות. מי שיש לו ילדים קטנים בבית, דאי כי גם ישים דגש על הבטיחות של פינות האוכל, כלומר שלא תהיינה פינות חדות שהילדים יוכלו להיפצע מהן. יש לוודא, כי הפלטות שנפתחות לשולחן גדול יותר, תהיינה כבדות וכך, הילדים לא יצליחו לשחק או להרים אותן.
 
להתאים את הגודל של פינות אוכל יוקרתיות
 
חשוב להתאים את גודלן של פינות אוכל יוקרתיות לחלל, היות ופינות אוכל שתהיינה גדולות מדי לחלל, תיראנה צפופות והיופי לא יבלוט מהן. יש  להתאים נכון את הכיסאות לפינות האוכל. חשוב כי הכיסאות יהיו מרופדים ונוחים והבד של הריפוד יהיה בד יוקרתי ורצוי מאוד, כי הבד יהיה דוחה כתמים. ניתן להזמין פינות אוכל יוקרתיות בעיצוב אישי. ישנם מפעלים ומעצבים שיושבים יחד עם הלקוח ומתכננים יחד את פינת האוכל היוקרתית שתהיה מיוחדת.ניתן מיד להבחין בין פינות אוכל סטנדרטיות לפינות אוכל שהן יוקרתיות. חומרי הגלם, העיצוב והנוחות לא לחינם אנשים רבים, מעוניינים לרכוש ריהוט יוקרתי לפינת האוכל, לא בגלל המראה, כי אם גם בגלל החוזק והאיכות של חומרי הגלם מהם תהיינה מיוצרות פינות האוכל, מה שיגרום להן להחזיק מעמד לשנים ולא להתבלות במהרה.
 
פינות אוכל יוקרתיות בסגנונות שונים
 
ישנם סגנונות רבים לפינות האכל היוקרתיות, כמו למשל פינות אוכל בסגנון מודרני, כפרי, קלאסי או במראה עתיק, כולן יכולות לשדר יוקרה. יש להתאים את פינות האוכל לסלון ולצבע הריהוט והסגנון במטבח, כך שתהיה הרמוניה מושלמת וטעם טוב בעיצוב הפנים של הבית. מי שיש לו חלל קטן, יוכל לבחור בפינות אוכל בעלות שולחן עגול שיכול להיפתח, כאשר ישנם אורחים. חשוב למצוא חברות מובילות או מותגים המוכרים ומשווקים פינות אוכל שרואים עליהן מיד, כי הן איכותיות ויוקרתיות.