Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
פינות אוכל עגולות כפריות

פינות אוכל עגולות כפריות אם ביתכם, מעוצב בסגנון כפרי, יש להניח שהוא משרה אווירה של רוגע, חמימות וביתיות. חשוב כיח הסטייל הכפרי, יהיה בכל


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט כפרי

פינות אוכל עגולות כפריות

 
אם ביתכם, מעוצב בסגנון כפרי, יש להניח שהוא משרה אווירה של רוגע, חמימות וביתיות. חשוב כיח הסטייל הכפרי, יהיה בכל הריהוט בבית, כך שתהיה בו אווירה של הרמוניה. צבעים בהירים, עץ טבעי שאינו מעובד, יכול בהחלט, לאפיין את הסגנון הכפרי. את תשומת לב המיוחדת, אנו מעניקים ריהוט לפינת האוכל. אם יש לכם חלל קטן, כדאי כי תחשבו על רכישת פינות אוכל עגולות כפריות. מה שיחסוך לכם בחלל מצד אחד, אך גם תוכלו לשוות ברווחה ונוחות מצד שני. יש לרכוש פינות אוכל עגולות כפריות שהשולחן שלהם יכול להיפתח, כך שתוכלו לארח כמות של אורחים חוץ מבני הבית בצורה נוחה ומרווחת. העץ הנפוץ ביותר, מהן עשויות פינות האוכל, הינו עץ אורן טבעי ולא מעובד.
 
למי כדאי לרכוש פינות אוכל עגולות וכפריות?
 
כאשר ישנם ילדים בבית, או קשישים, הפגיעה מפינות חדות בשולחן היא נפוצה ולכן, ככל שהפינות תהיינה עגולות, כך יפחתו הסיכויים לפגיעה ממקומות חדים בשולחן. ניתן למצוא פינות אוכל עגולות כפריות. הצפיפות, תהיה פחותה יותר ויורגש מרחב בחלל של פינת האוכל. גם  הצורה העגולה של שולחן פינת האוכל הינה שונה ומיוחדת יותר מאשר השולחנות המרובעים או המלובנים,  שהפכו להיות בנליים וסטנדרטיים. ניתן למצוא מגוון דגמים ואפילו כאלה עם פיתוחים מיוחדים. תוכלו להסתובב באולמות התצוגה ולראות מבחר דגמים של פינות אוכל עגולות כפריות, ולבטח אחת  מפינות האוכל הללו, תוכל להתאים לכם. ניתן למצוא צבעים שונים של פינות אוכל עגולות כפריות כמו לבן עם עץ טבעי או צבעים שונים אחרים. יש להתאים את הסגנון היות והמטבח, הסלון ופינת האוכל נמצאים כולם בחלל פתוח ולכן ההתאמה חייבת להיות מדויקת.
 
פינות אוכל עגולות בסגנון כפרי- למושבעי היופי והאסתטיקה
 
מי שאוהב יופי ואסתטיקה ונשען על זיכרונות העבר מבית אימא או סבתא, יעדיף סגנון רומנטי וכפרי. הסגנון הוא חם ומעניין ואף מלא בחמימות ביתית. לרוב אפילו הרצפה של בתים בסגנון זה, תהיה רצפת פרקט מעץ או דמוי עץ, להשלמה של מראה חמים, כפרי וביתי, מה שיהווה חזות מושלמת לסגנון הכפרי.