Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מיטות נוער מעץ מלא

מיטות נוער מעץ מלא - מה צריך לדעת ואיך קונים נכון?


פורסם: 11/5/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית Think Rihut

מיטות נוער מעץ מלא

 

תהליך העיצוב של חדרי נוער, הינו תהליך שלבטח ירגש אתכם ואת בני הנוער, כי מדובר על התחדשות. חשוב כי אם אתם בוחרים מיטות נוער מעץ מלא, יש להקפיד על עמידה בתקנים, על טיב החומרים ולא להתפשר על העיצוב שיתאים לגודל החלל ולעיצוב הכללי של חדר הנוער. הבחירה שלמיטות נוער מעץ מלא, הינה חשובה שכן העץ הוכח כחומר הטוב והחזק ביותר, מה שהוא גם משדר, איכות ויוקרה. העץ, תמיד היה בהיסטוריה, כחומר הטבעי הידידותי ביותר לסביבה ועד היום, הוא נחשב לחומר הטוב ביותר לייצור רהיטים איכותיים. חשוב לתת תשומת לב לצבעים בהם נצבעות המיטות של בני הנוער, היות ויש לשים לב כי החומר שצובעים עמו את המיטות, לא יכיל רעלים שעלולים להיות מסוכנים.

 

עץ מלא- החומר הקלאסי של כל הזמנים

 

עץ מלא, הינו חומר טבעי שידוע בהשפעה החיובית שלו על איכות חיינו ושל הילדים או בני הנוער. העץ, משתבח עם השנים ומהווה השקעה בטוחה. ניתן למצוא עצים מסוגים שונים, המיועדים לייצור רהיטים כגון: בוצ'ר, אורן פיני, קרולינה, מייפל, בוק, אלון ועוד. ההשקעה של רכישת מיטות נוער מעץ מלא, היא השקעה בטוחה, שכן העץ מחזיק מעמד הרבה שנים ואין לנו מחשבה, להחליף את חדר הנוער בכל שנה או שנתיים. ישנם מגוון עיצובים המתאימים לנער א נערה, אם במיטת נוער מודרנית ובעיצובים בעלי קווים ישרים ונקיים ועד מיטת אפיריון לנערה. מגוון הצבעים הוא רחב כאשר רוכשים מיטות נוער מעץ מלא ולכן,  יש לבחור בתבונה ולהתאים את הצבעים במיוחד, כאשר רוכשים מיטה זוגית עם מזרונים לזוג או מיטת נוער בודדת עם מזרון בודד שאמור להתאים לסגנון ולצבעים של הריהוט הקיים בחדר הנוער.

 

היכן לרכוש מיטת נוער מעץ מלא?

 

יש להגיע לרשתות הידועות ובעלות שם, על מנת שתהיה לכם קנייה בטוחה. יש לבקש אחריות על המיטה ולבחון את סוג העץ ממנו עשויה מיטות נוער מעץ מלא. לא כדאי לחפש את המיטות הזולות מחנויות שהן לא ידועות, אלא להשקיע סכום חד פעמי וכך, תחסכו  לכם התרוצצויות חדשות לחיפוש של מיטה אחרת לאחר שנה שנתיים.