Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
רעיונות לעיצוב הבית

רעיונות לעיצוב הבית מאז ומעולם היווה עיצוב הבית מוקד עניין לדיירים רבים מכל הסוגים: החל ממשקיעי נדל'ן מקצועיים שכבר התנסו במלאכת העיצוב


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית Think Rihut
רעיונות לעיצוב הבית
 
מאז ומעולם היווה עיצוב הבית מוקד עניין לדיירים רבים מכל הסוגים: החל ממשקיעי נדל"ן מקצועיים שכבר התנסו במלאכת העיצוב ועד לאחרון הדיירים אשר התחייב על משכנתא לבית מגורים אחד. כולם התעניינו בעיצוב יותר מכל וראו בו חזות הכל משתי סיבות:
 
* מגורים בבית מעוצב המשרים נועם ורננה.
 
* למשקיעים, אחזקת נכס מעוצב תהיה משתלמת וכדאית מאחזקת נכס ברמת גימור נמוכה, ובמיוחד אם באזור פועלים דיירי משכנתא ולא משקיעים: המשקיעים בלאו הכי באים לקנות אדמה ולא דירה, והם כבר מתכננים תסריטי שיפוץ ועיצוב מחדש, לעומת דיירי משכנתא שמעוניינים לקבל בית מוכן כמה שיותר מהר, ולכן בסביבה בה גרים דיירים כאלו שווה לכם מאד להשקיע בעיצוב.
 
על כן, נספק לכם מספר רעיונות לעיצוב הבית, וכאלה שלא יצריכו לא את הדייר ולא את המשקיע – להיכנס לערבויות גדולות: לעתים, הצעדים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל.
 
התקנים סלוניים
 
עוד בטרם הנחתם את המזרון הראשון, קיימים בחנות מוצרים ביתיים שפע מוצרי אחסון סלוניים קטנים כגון שידות טלוויזיה, מדפים ומיני ארונות בהם ניתן להתחיל לעבות את עיצובכם הסלוני. עלותם של כל ההתקנים הללו בייחד נגישה כמעט לכל דייר בישראל, מה שאומר שאם אתם משקיעי נדל"ן – ניתן לשפר לאין ערוך את עיצוב הבית שלכם ללא כניסה למחויבות גדולה, ואם אתם דיירים רגילים – זה מהווה בסיס טוב לבית איכותי ונוח למחייה.
 
טפטים
 
טפטים הם מעט יותר מורכבים מהתקנים סלוניים ולא בשל המחיר, אלא בעיקר בשל ההתקנה שחייבת זוג ידיים עובדות ומנוסות. משקיעי נדל"ן המעסיקים HANDY MENבבית העסק כנראה יקנו את עבודתם בתוספת לקניית הטפט, ועבור דיירים שלא מנוסים בהתקנה מומלץ לשכור HANDY MAN שיעשה את זה עבורם. מדובר בהדבקה שהיא גם ישרה וגם מצריכה קיר איכותי ללא סדקים ושריטות על מנת שישרוד עומד על תילו עם הטפט עליו.
 
תקרה נמתחת
 
התקרה הנמתחת מצריכה מעט יותר משאבים כספיים מהרעיונות שלעיל, אבל הרבה פחות מכל שיפוץ ביתי אחר אשר בדרך כלל מבוסס על עבודות בטון. כאן השיפוץ הוא עבודות גבס, שלא מצריכות ערבול, הכנה ויציקת חומרים. הלוחות מגיעים מוכנים מהמפעל ונדרשת רק עבודת הטמעה על הקירות והתקרות. עם גבס ניתן לשפר לאין ערוך את עיצוב הבית – החל מבניית התקני תאורה חדשים ועד לקביעת עיצובי תקרה וקיר בעלי מעוף.
ואל תשכחו שכל שדרוג בחלל הסלון הביתי עושה את ההבדל. קחו למשל מערכות ישיבה שתופסות נפח גדול ממרחב הסלון. שדרוג קל הספות האלו יכול להתבטא בהבדל משמעותי בנראות של המקום. אם תוסיפו לדוגמא כריות או כל אקססוריז אחר לספה או למערכת הישיבה, מיד תוכלו להרגיש בהבדל.