Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב ריהוט חכם ופונקציונלי

עיצוב ריהוט חכם ופונקציונלי על מנת לעצב ריהוט חכם ופונקציונלי – ישנה חשיבות רבה לדרך העיצוב והתווייתו. יש מגוון רחב של דרכים לעיצו


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית Think Rihut
עיצוב ריהוט חכם ופונקציונלי
 
על מנת לעצב ריהוט חכם ופונקציונלי – ישנה חשיבות רבה לדרך העיצוב והתווייתו. יש מגוון רחב של דרכים לעיצוב הבית, אבל רק דרך אחת תהיה גם מקצועית, גם יעילה וגם קלה למימוש. אנו מספקים לכם את המסלול המלא לקראת ריהוט חכם ופונקציונלי בבית שלכם. התהליך – אשר יתחיל בכם כדיירים – יסתיים בייבוא הריהוט המתקדם ביותר בנמצא ישירות לביתכם.
 
תכננו את מערך הריהוט הביתי
 
בתכנון יש לקחת בחשבון 2 פרמטרים חשובים:
 
* כיצד הריהוט ייראה.
 
* מה הריהוט יעשה.
 
לדוגמה: כורסת הסלון המרכזית. תסריט 1: "כורסה כחולה בעלת בורר מצבים בהתקן הרגליים ובמשענת". תסריט 2: "כורסת נוער סגולה נפתחת". תסריט 3: "כורסה חומה קלאסית בצבע חום ללא פונקציות" וכד'. יש לתכנן כך את כל מערך הריהוט – מהכורסא ועד לפינת האוכל, מריהוט חדר השינה ועד לריהוט הסלוני המלא.
 
התייעצו עם יועץ עיצוב בית
 
יועץ המתמחה בעיצוב בית באמצעות התקנים מרוהטים ומעוצבים יוכל להיות לכם לעזר רב ולמסור לכם מידע נדרש על חידוד עיצובכם, עיבויו, וגם לספר לכם על מערכות ישיבה המפנקות של החנות ולהכיר לכם פונקציות חדשות שטרם הכרתם בפריטים הריהוט שלהו: שולחנות נפתחים, כסאות מתקפלים שאינם נובעים מפורמט פשוט אלא מעוצבים בסגנון בוטיק, וכן פריטי ריהוט נוספים בעלי CLASSהמשלבים גם פונקציונליות ברמה גבוהה ביותר המאפשרת נגישות לכל דייר – קטן כגדול, צעיר כמבוגר.
 
הזמינו התקנה והובלה של התקני הריהוט
 
חשוב מאד לבחור בתאריך שיהיה לכם נוח ויעיל, ולא בתאריך שרירותי שלא תהיו בבית חלק ניכר מהזמן שכן התהליך צפוי להימשך – אך בשל היותנו חברה בעלת ניסיון בעבודה בבתי לקוח רבים הסילבוס כמובן יהיה קצר ומאד יעיל.
 
עצות התנהלות במהלך ההובלה וההתקנה
 
הציגו למובילים ולמתקינים את המיקומים להצבת הרהיטים. במידה ויש מקום פנוי בעל מרחב רב, הובילו אותם לשם על מנת שיוכלו להרכיב את הרהיטים בטרם הציבם במקום הנכון. במהלך ההתקנה – ייתכן כי תידרשו לבדוק ולבחון את הרהיטים שלכם ולראות שהם תקינים והגיעו ללא תקלות וללא פרמטרים שלא ציפיתם. בדקו זאת ודווחו על תקלות. הצפי לגמר הפרויקט – גם בהינתן תקלות ובלת"מים אינו ארוך.
 
אהבתם את תכולת הריהוט? המליצו עלינו לחבריכם!