Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
5 פריטי אקססוריז שאתם חייבים בבית

5 פריטי אקססוריז שאתם חייבים בבית אם גם אתם תוהים מהם 5 הפריטים שפשוט אין מנוס ממגורים בלעדיהם – נשמח לשתף אתכם במידע המרתק. מסתבר


פורסם: 11/11/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית Think Rihut
5 פריטי אקססוריז שאתם חייבים בבית
 
אם גם אתם תוהים מהם 5 הפריטים שפשוט אין מנוס ממגורים בלעדיהם – נשמח לשתף אתכם במידע המרתק. מסתבר כי בבית ישנם פריטים שפשוט אף בר דעת לא יכול להעלות בדעתו שניתן לחיות בלעדיהם. ללא פריטים אלה – התנוחות בהן תשבו, תעמדו או תשכבו לא יהיו יציבות ובריאות במיוחד, ולכן אלה לא רק מוצרי נוי אלא גם מוצרים פונקציונליים שחשוב מאד להנגישם בבית ולו בהיקף קטן. חלק מהמוצרים לא עוסקים באורטופדיה אלא בהיבטים אחרים בתחום הנגישות, הבריאות ואפילו העיצוב.
 
כסאות
 
תתפלאו, אבל כמי שבדקו לא מעט דירות כבר יצא לנו לראות דירות שאין בהן כסאות. חלק מהדירות היו דירות פאר שהכילו מיטה, ספה, שולחן סלוני – אבל מקום גבוה לשבת לאכול או לנהל ישיבות – לא היה. בדרך כלל זה נבע מגודלה של הדירה או המבניות שלה אבל זה מאד מסוכן לשבת לאכול או לעבוד על התקן נמוך עם גב כפוף, וזה עלול ליצור נזקים אורטופדיים חמורים בייחוד בגב ובעמוד השדרה. לכן, כסאות הם מוצרי חובה בכל בית, גם אם אין לכם פינת אוכל אלא רק סלון קטן וצדי.
 
מנורות לילה
 
הרבה פעמים אתם עלולים להיזכר ששכחתם משהו שעוסק בעבודה בה אתם עובדים או שהילדים צריכים את האור לעוד כמה שעות בשל מחויבויות בלימודים או מחויבויות אורייניות אחרות. למקרים אלו רצוי מאד שתהיה מנורת לילה טובה ליד כל מיטה שתאפשר ביצוע פעולות קטנות בלילה לפני השינה.
 
התקן אחסון בסלון
 
בבתים רבים התקני אחסון יש רק בחדרים כי הסלון קטן ואין אפילו מזווה קטן או ארון מזערי לשים בקבוק יין טוב או מתנה קטנה שקיבלתם ולא קשורה פרטנית לאיזשהו חדר אלא צריכה להיות מוצבת במרכז הבית. לכן, לעולם לא תדעו מתי תצטרכו להשתמש בהתקן הזה וחשוב שיהיה לפחות אחד כזה. אנו ממליצים על מזנון קטן, אצטבה להנחה טלוויזיה, או כל התקן עם מדפים בהם ניתן לאחסן או לעטר את הסלון עם תכולה קבועה.
 
מערכת בקרת כניסה מינימלית
 
בפשטות - זה אומר שצריך שיהיה לפחות חור הצצה בדלת הכניסה, ואם לא – אז התקן אלקטרוני שמזהה את הממתין בחוץ לפתיחת הדלת. המצב הביטחוני בארץ לא מאפשר לכם לפתוח לכל אחד, גם אם ציפיתם שבשעה Xיתייצב בביתכם אדם Y.
 
חלונות אקוסטיים
 
האקוסטיקה בחלון חשובה לא פחות מאשר בדלת הפנים לסינון רעשי פנים. חלון זה מכיל אטם כפול וזכוכית שכבה כפולה, אשר מונעים היווצרות רעשים כתוצאה מהשפעות חיצוניות. מוצר חובה בכל בית – גם אם אינו ממוקם בעיר הגדולה ואפילו לא בעיבורה של העיר.
 
ועוד פריט אחרון חביב - תריסים ונציאנים חיצוניים לחללי מגורים הפכו למאוד פופולאריים בעיצוב הבית. תריסים אלו מביאים איתם עיצוב אלגנטי עם מערכת הפעלה פשוטה (ידנית או אוטומאטית לבחירה). תריסים אלו מאפשרים לכם לווסת את רמת האור והצל בבית באופן פשוט ונוח. כמו כן, תריסים חיצוניים בסגנון ונציאני מתאימים לכל חלל ביתי כגון סלון, מטבח וחדר השינה - וכך אתם לא חייבים לבצע בו התאמה מחודשת עם הדפס/מדבקות או כל דבר אחר נוסף שתרצו בשביל לשלבו בבית. הוא פשוט משתלב נהדר ונחשב כפריט אקססורז ח-ו-ב-ה לבית!