Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
טיפים לפינות אוכל מקוריות לבית

טיפים לפינות אוכל מקוריות לבית פינות אוכל מקוריות לבית שימשו מאז ומעולם את הדיירים שביקשו חדר אוכל מגוון יותר, מעוצב יותר, ובשתי מילים מ


פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית פינות אוכל מעוצבות
טיפים לפינות אוכל מקוריות לבית
 
פינות אוכל מקוריות לבית שימשו מאז ומעולם את הדיירים שביקשו חדר אוכל מגוון יותר, מעוצב יותר, ובשתי מילים מסכמות: יותר מעניין! פינות אוכל מקוריות לבית מכילות מספר ניואנסים שקל להבין אך לא מובן מאליו לחשוב עליהם לבד. ריכזנו עבורכם כמה סודות להקניית פינת אוכל מתומנת ומקורית אשר תגרום גם לחברים הביקורתיים ביותר שלכם להרים גבה.
 
מומלץ לבחור כיסויים לכיסאות פינת האוכל
 
אנו לא מציינים זאת רק לשם הפצרה בכם לשמור על הכסאות מצבירת אבק, אלא גם בשל הרבותא העיצובית הנובעת מכך. כסא מכוסה הוא כסא מעוצב יותר, שכן הכיסוי הוא כיסוי מעוצב, עשוי ממיטב הבדים, ועתיר צבעים וגרפיקה ממוחשבת מקורית. כאשר תיכנסו הביתה עם האורחים תוכלו להציג לכם פינת אוכל מפוארת ושמורה.
 
מחפשים מפה לשולחן פינת האוכל? רכשו מפת מיקרופייבר!
 
זו המפה היחידה שגם ניתן להשיג בלבן וגם – לא לראות עליה ולו כתם אחד גם אם הארוחה הייתה רשלנית במיוחד ונשפכו נוזלים רבים שעל המפה. בדרך כלל, המתעניינים במפה לבנה נאלצים לוותר על התענוג בשל כך שאין הרבה סיכוי שהם לא יכתימו אותה, אז מה הטעם? עדיף לחיות עם הטעות ולדאוג לרכוש מפה כהה. במיקרופייבר – ביטול כתמים זו לא סיסמה: זו המציאות! ניתן למצוא לא מעט עדויות מצולמות בהן המפה סופחת כתמים שנמצאים עליה וחוזרת לצבע לבן בתוך 5-10 שניות מהתאונה.
 
עיצוב פינות אוכל מיוחדות
 
כמובן שאם החלטתם להשקיע בכל פינת האוכל, ולא להסתפק במוצרים נלווים כמו כיסויים ומפות, ישנן כמה סטרוקטורות של חדרי אוכל ביתיים אלה אשר מומלץ ליישם:
 
חדר אוכל פרובנס– חדר אוכל חום, עם מעט הבלחות של לבן בקצוות הכסאות והשולחנות. סוגי עץ לפינת האוכל: מהגוני, ברוש לימוני, סקויה, איפאה וקומרו. הכסאות עשויים עור או בד לבחירתכם.
 
חדר אוכל בעיצוב איטלקי– חדר אוכל מעץ מלא, בצבע חום אחיד. השולחנות והכסאות עשויים מעץ מובחר כמו מהגוני, קומרו, טיק דרום אמריקאי ועוד. הכסאות עשויים עץ בצבע טבעי עם ריפוד עור.
 
חדר אוכל בעיצוב מודרני הייטק– חדר אוכל בו הצבע השולט הוא לבן. חומרי הייצור: עץ לבן, שיש וציפוי זכוכית. הכסאות עשויים עץ לבן עם ריפוד בד, או אלומיניום וטקסטילן לבן.
 
חדר אוכל בעיצוב דור העתיד– חדר אוכל בו הצבע השולט הוא מטאלי, עם הבלחות של אפור ושחור. חומרי הייצור: אלומיניום, נירוסטה ועץ בצבעים כהים. הכסאות עשויים אלומיניום וטקסטילן שחור, או עץ צבוע שחור כהה ובד/עור לבחירתכם.