Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
פינות אוכל יוקרתיות לבית

פינות אוכל יוקרתיות מרכז הבית והישיבה שלנו עם בני המשפחה תהיה בפינת האוכל. גם אורחים מוזמנים אלינו לארוחות ואנו יושבים איתם בפינת האוכל


פורסם: 12/8/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית פינות אוכל יוקרתיות
פינות אוכל יוקרתיות לבית
 
מרכז הבית והישיבה שלנו עם בני המשפחה תהיה בפינת האוכל. גם אורחים מוזמנים אלינו לארוחות ואנו  יושבים איתם בפינת האוכל. תמיד,  יש לחשוב על עוד מקום בפינת האוכל, כך שהבחירה שלנו תהיה נכונה ומושכלת. הסגנון הוא זה שיכתיב לכם ת הבחירה הנכונה, אם יש לכם בית שיש בו ריהוט יוקרתי, פינות אוכל יוקרתיות יהוו את הפתרון ההולם, במידה ופינת האוכל שלכם התיישנה ויש להחליפה. יוקרה, אינה באה לביטוי במחיר, כי אם במראה ובחומרי הגלם. כאשר אנו ניגשים לבחור פינת אוכל, היא צריכה להיות איכותית היות ובחירה של פינת אוכל יוקרתית, תהיה למשל מחומרי גלם, כמו עץ מלא שתשדר מיד יוקרה. ניתן למצוא מבצעים גם בפינות אוכל איכותיות בסוף השנה, כאש מחליפים את הקולקציה הישנה.
 
מראה מהודר והרגשה של איכות
 
זו ההרגשה שאמורה להיות לכם לאחר הרכישה של פינות אוכל יוקרתיות. ההתחדשות, הריפוד הנוח ומראה איכותי, מהודר וחמים של העץ המלא, הוא זה שיקבע את ההרגשה הכללית שלכם, כאשר תשבו לאכול עם המשפחה בפעם הראשונה ליד פינת האוכל. ניתן למצוא שילוב נהדר של עץ וזכוכית, אלומיניום או ברזל עם עץ, מה שיקנה לפינת האוכל, מראה יוקרתי ומרהיב. ישנן חנויות לעיצוב הבית, המחזיקות דגמים מיוחדים שחלקם מיבוא וניתן למצוא כאלה בסגנון האהוב עליכם, אשר ישתלב עם שאר רהיטי הבית. יש פינות אוכל במראה יוקרתי, שהן יצירת אמנות בפני עצמה היות ומשולבים בשולחן ובכיסאות פיתוחים, כמו המראה העתיק שהוא כה נפוץ ואהוב בקרב הרבה בתים.
 
אז איך נתאים פינת אוכל יוקרתית?
 
יש לצלם את המטבח, הסלון וכך למצוא ריהוט שיתאים בגוון העץ לשאר החללים בבית. המטבח, הסלון ופינת האוכל, באים כיחידה פתוחה אחת ויש להתאים את פינת האוכל לשאר הרהיטים בדרך זו. הסגנון של המטבח והסלון חייב להיות אחיד יחד עם פינת האוכל, בכדי ליצור הרמוניה מושלמת. תוכלו לעלעל במגזינים השונים לעיצוב הבית בארץ, לרשום כתובות של חנויות המוכרות את פינות האוכל שמצאו חן בעיניכם וכך, להגיע כבר עם דעה מגובשת לחנות, מה שיחסוך לכם ריצות וזמן.