Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב ריהוט מעץ מלא

על מנת להתאים לעצמכם אסופת רהיטים מעץ מלא עליכם קודם כל להיות חובבי עץ, ולאהוב את נוסחת העיצוב המיוחדת לחומר הגלם הכל כך מיוחד ויפה. רהיטים


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית רהיטים מעץ מלא
על מנת להתאים לעצמכם אסופת רהיטים מעץ מלא עליכם קודם כל להיות חובבי עץ, ולאהוב את נוסחת העיצוב המיוחדת לחומר הגלם הכל כך מיוחד ויפה. רהיטים מעץ מלא יש בהם ביטוי רב: חלקם מתאימים לעיצוב כפרי אך חלקם מתאימים גם לעיצוב אורבני עתיק מימי המאה ה- 19-20 באירופה: עיצוב ייחודי על טהרת העץ האדום והמוזהב, בליווי עורות על הספות ואפילו על ארון למטבח. בין אם תבקשו לעצב בעץ בצורה כזו לבין אם תבקשו לדבוק בקו הכפרי, להלן הדרך למימוש בחירת רהיטים לעץ מלא לכל רחבי ביתכם.
 
רשמו בתכנון כתוב את אסופת רהיטי העץ בה אתם מעוניינים
 
ההמלצה שלנו היא לעבור חדר חדר ולרשום מה שאתם רוצים שיהיה בפנים: איזה שולחן, אלו כסאות יוצבו בכל חדר, איך ייראה הסלון וכיצד תיראה פינת האוכל. תכננו גם את החלקים הקטנים יחסית של מרחבי הבית: פינות הקפה ופינות הישיבה הקטנות. בשלב זה, חשבו על מה שאתם רוצעים ואוהבים מבלי לשים לב לנושא העיצובי-מקצועי, אשר יושלם לכם מידית על ידי אנשי המקצוע המתאימים אליהם נפנה אתכם מיד.
 
גשו למחלקת העיצוב בחנות הרהיטים
 
במחלקת העיצוב שבחנות הרהיטים יתרשמו ממפרט העץ המלא שלכם. מיותר לצין שזו צריכה להיות חנות המתמחה ברהיטי עץ, למשל חנות למוצרי ריהוט איטלקיים או וינאיים. בכל מקרה, אנשי מחלקת העיצוב יעשו לכם סדר בתכנון, יחדדו אותו, יפרידו חלקים שלא בהכרח מתאימים לעץ שבחרתם, ולמעשה, יחדדו את נוסחת העיצוב שלכם וישאירו אותה על כנה עם מקצה שיפורים עיצוביים שיהפוך את תכולת הריהוט שלכם לתכולה מקצועית פר אקסלנס.
 
במעמד קניית הרהיטים
 
ליד הקופה, במעמד קניית הרהיטים תוכלו למצוא פריטים קטנים שעשויים לעניין אתכם, למשל כסאות עץ קטנים שנזכרתם בדקה התשעים שאתם מעוניינים בהם, וכן כל מיני פריטים מזעריים כמו שולחנות קפה קטנים שחשבתם שיבואו לכם טוב בחדרים מסוימים. מומלץ לקנות את הפריטים הנוספים הללו במשורה, ולא להיחפז אחרי כל מה שאתם רואים.
 
קבלת הפריטים
 
רהיטים מעץ מלא יימסרו לכם באמצעות הובלה. מיקומם יהיה קל שכן עם התכנית אשר הגיתם ואשר אנשי מחלקת העיצוב סייעו לכם להרכיב תוכלו לזהות בקלות את מיקומי הרהיטים. בהצלחה!