Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב ריהוט בסגנון מודרני

ריהוט מודרני הנו ריהוט אשר יכול להכיל שני סוגים של קבוצות פריטים: במפרט הראשון מדובר בעיצוב הייטק, המבטא את העיצוב המודרני היומיומי: רקע לבן


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט מודרני
ריהוט מודרני הנו ריהוט אשר יכול להכיל שני סוגים של קבוצות פריטים: במפרט הראשון מדובר בעיצוב הייטק, המבטא את העיצוב המודרני היומיומי: רקע לבן על הרצפה והתקני האחסון, ספות וכורסאות בצבעים מטליים או שחורים, שולחנות זכוכית, וכסאות בצבעים כמו לבן, אפור או כסוף (כסא הדגל של העיצוב הזה הוא, לדעתנו, כסא אלומיניום בריפוד טקסטילן לבן). לעומת זאת, ישנה תבנית שניה המגלמת בתוכה את העיצוב האורבני הישן יותר, ובשל היותו אורבני הוא נחשב למודרני. הכוונה היא לאותם עיצובים וינאיים על טהרת העץ האדום והפרזול המוזהב. אנו נוכל לסייע לכם להתאים תכולת ריהוט מודרני לביתכם בקלות.
 
תכננו את מערך הריהוט המודרני שלכם
 
ניתן או לבחור בריהוט המסוגנן הייטק או לבחור בריהוט בסגנון המזרח אירופי שהודגם מעלה, או לשלב בין השניים, אבל שימו לב, זה שילוב קשה, משום ששילוב צבעים כמו כסוף או לבן עם צבעים חמים כמו אדום כהה וזהב זה לא קל ולא פשוט. לרוב, הצרכן יבחר מראש האם הוא מעוניין בכל הבית הייטק או בכל הבית כבית מעוצב בסגנון האורבני האירופי של פעם. זוהי עצתנו גם אליכם.
 
גשו עם התכנון אשר תכננתם לחנות ריהוט מודרני
 
שם, תוכלו להיפגש עם מעצבים מקצועיים אשר יבחנו את התכנית שלכם ויסייעו לכם לחדד אותה, להמיר צבעים או צורות לא מתאימות באלו שכן מתאימות, אבל לא לעשות זאת פעמים רבות על מנת לשמור על הצביון אותו תכננתם. המעצבים שלנו כה טובים שרוב המקרים מה שקורה שהעיצוב שלכם – במראה מעוף הציפור נשאר על כנו ורק שיורדים לפרטים מרגישים את עבודת המעצב אשר שינה וחידד כדי שהבית שלכם, בסופו של דבר, ייראה יותר טוב.
 
בקופה, כשניגשים לשלם ניתן עוד לשנות את התוואי
 
למשל, ליד הקופה תוכלו לצפות בקטלוג הרהיטים, שם בדרך כלל תיזכרו בעוד כמה פריטים ששכחתם או החלטתם להוסיף אותם ברגע האחרון. חשוב לא להפריז בקנייה שכזו אלא לעשות זאת רק כאשר זה באמת נדרש.
 
אספקת הרהיטים הביתה
 
האספקה תיעשה באמצעות הובלה. חשוב להוביל את הסבלים שלכם אל עבר המקומות בהם יוצבו הרהיטים.] מומלץ לעבוד עם התכנית ששקדתם עליה בליווי המעצבים שבחנות.