Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב רהיטים לבית

כיצד נעשה עיצוב רהיטים מהכוח אל הפועל, ומתי מומלץ לפנות לחברת עיצוב רהיטים? ברוב המקרים, ידוע כי הדייר פשוט מבקש לרכוש רהיטים שיתאימו לביתו


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב רהיטים

כיצד נעשה עיצוב ייחודי בדלתות של הבית מהכוח אל הפועל, ומתי מומלץ לפנות לחברת עיצוב רהיטים? ברוב המקרים, ידוע כי הדייר פשוט מבקש לרכוש רהיטים שיתאימו לביתו ולגודלו, והוא נעזר במחלקת עיצוב בחנות שמסייעת לו לבחור פריטים מוכנים. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הדייר ירצה לעצב ולתכנן לבד את רהיטיו, ויכולות להיות לכך כל מיני סיבות: הוא נסע לארץ אותנטית כמו הודו או ספרד וראה שם רהיטים נדירים שכמוהם הוא גם רוצה. הוא החליט לחשוב מחוץ לקופסה, והגה במוחו סט רהיטים חדש שהוא רוצה להציג לחבריו ומכריו בביתו החדש, ויש עוד עשרות סיבות מדוע לעצב לבד: אחרי הכל, בצרפתית נאמר כבר L'etat c'est moi("המדינה היא אני") וכשזה מגיע לבית שלכם, הוא זה אתם, ואין כמו חנות עיצוב רהיטים כדי לבטא זאת.

 
כיצד מזמינים רהיטים במסגרת עיצוב רהיטים?
 
ניתן להיפגש ישירות עם מעצב הרהיטים, ולהציג לו את התכנון שלך. אם זה מטיול בחו"ל – תציג לו את התמונה. אם זה מפרי דמיונך – שרטט שרטוט שיהיה אמין וברור, והיינו ממליצים לך ללכת לרשם מקצועי לפני שתיפגש עם מעצב רהיטים, שממש ירד לסוף דעתך וייצר לך תמונה גרפית בקנה מידה נכון ובצורה והצבעים אשר תכננת.
 
התרשמות המעצב מהתכנון
 
המעצב יביט בתמונה או בשרטוט אשר יצרת ויתרשם מהניואנסים הטבועים בז'אנר בו אתה מעוניין. ייתכן כי הוא יסכים לעבוד על העיצוב ולשלוח את זה לפרודקשן וייתכן כי הוא יפנה אותך לבית מעצבים אחר בו ייקחו אותך יותר ברצינות. למשל, אם נחזור לדוגמה של עיצוב הרהיטים ההודי, בתי מלאכה רבים בישראל לא ייקחו זאת על עצמם אלא ישלחו אותך לחנות עיצוב רהיטים המתמחה בהודו והמזרח.
 
קבלת הרהיט
 
הרהיט יוצג לך בחנות עיצוב רהיטים, ושם תוכל לחוות את דעתך: להתרצות או לבקש שינויים, וכמובן שאם המעצבים טעו – חשוב להעמיד אותם על טעותם שלא תצטרך לשלם שוב, אלא שזה יוכח כטעות שלהם. בסופו של דבר, הרהיט הסופי יהיה מוכן כפי שאתה הזמנת אותו. בין אם זה כסא מיוחד או שולחן אותנטי, בין או זו ספה מעוצבת בסגנון מיוחד או כורסא נדירה, בסופו של דבר נוכל לעשות זאת עבורך ולספק את המיצג אשר ביקשת. בהצלחה!