Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב חדר שינה כפרי

חדר שינה כפרי כאשר אתם צריכים לבחור חדר שינה כפרי יש לעשות זאת על ידי אפיון החדר, עיצובו והפיכת המתווה למציאותי באמצעות חנות מעצבים מובי


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית חדר שינה כפרי

חדר שינה כפרי

כאשר אתם צריכים לבחור חדר שינה כפרי יש לעשות זאת על ידי אפיון החדר, עיצובו והפיכת המתווה למציאותי באמצעות חנות מעצבים מובילה. בטרם נסביר כיצד עושים זאת, חשוב לדעת כי חדר שינה כפרי הוא חדר שינה המבוסס על צבעים כהים, הסובבים סביב החום, וזאת משום שעיקר הרכיבים בחדר שכזה הם מעץ טבעי בצבע, בגוון והרבה פעמים גם בחומר הממשי (משום שישנם מקרים אחרים בהם חומר הייצור הוא אלומיניום הצבוע בטכניקות צביעה מתקדמות המחקות עץ טבעי). בשורה התחתונה, המדריך אשר לפניכם יסייע לכם לבחור חדר שינה כפרי ביעילות ובקלות.
 
תכננו את חדר השינה שלכם בצבע ובצורה
 
כנסו לחדר שאמור לשרת אתכם בתור חדר שינה והטביעו את חותמו מבחינת צבע, צורה, ארונות, מיטות וכל גוף דומם אחר אשר יוצב שם. חשוב שהאפיון יהיה אפיון בו תדעו מה אתם רוצים מעצמכם אף על פי שבשלב זה אין כל חובה להבין בסוגי חומרים ובתורות עיצוב שונות שיוסברו לכם בהמשך המדריך.
 
היפגשו עם יועץ עיצוב מחנות של רהיטים מעוצבים
 
יועץ העיצוב יבחן את המתווה אשר תכננתם, ויציע שיפורים שיחדדו אותו עיצובית. הוא כנראה ישמיט פרטים שלא מתאימים בגוון או בצורה שלהם במשנה זהירות על מנת לשמור על המבנה והאופי של החדר שרציתם לייצר מלכתחילה. לאחר שאתם והמעצב הגעתם לנוסחה על בסיסה יתווה חדר השינה, חשוב לתרגם אותה לכמויות: כמה ספות יש בחדר, כמה מיטות, כמה התקני אחסון, ואם אפשר – כבר בשלב זה ניתן אפילו להתנסח במונחים של החנות, בשמות הדגמים של הריהוט וכד'.
 
רכישת המוצרים הלכה למעשה
 
בשלב זה, כשאתם משלמים בקופה, ייתכן כי תיזכרו בכל מיני פרטים קטנים שהכחדתם בשלב העיצוב: מנורות לילה אישיות קטנות לחציבה או העמדה על השידה, סט מגירות קטן כהתקן אחסון משני, וכד'. חשוב שלא להפריז ברכישות הקטנות הללו אלא רק למצוא פריטים שבאמת חסרים לכם במתווה.
 
אספקת מוצרי הקנייה באופן מעשי
 
האספקה תתבצע באמצעות הובלה. חשוב לקבוע תאריך הובלה נוח ולקדם את המובילים שלכם בביתכם, להראות להם באיזה מיקום בחדר יוצב כל פריט, ולסיים את התקנת חדר השינה בעזרתם האדיבה והמיטבית.