Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב חדרי שינה יוקרתיים

חדרי שינה יוקרתיים כאשר אנו עוסקים ברכישת חדרי שינה יוקרתיים אנו בראש ובראשונה מתכוונים לחדרי שינה שלא נראים רגיל אלא מכוונים גבוה: בסיס

פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית חדרי שינה יוקרתיים

חדרי שינה יוקרתיים

 
כאשר אנו עוסקים ברכישת חדרי שינה יוקרתיים אנו בראש ובראשונה מתכוונים לחדרי שינה שלא נראים רגיל אלא מכוונים גבוה: בסיס המיטה מעוצב ומעובה בפרזול יוקרתי בצבעי כסף או זהב. המדפים מעובים בפרזול דומה, וכמוהם גם מגירות האחסון ושידות השינה. כך תתכננו חדר כזה ותביאו אותו לכדי רכישה מעשית בסיום.
 
תכננו את עיצוב חדר השינה שלכם
 
עליכם לחשוב על כל הפריטים של חדרי השינה היוקרתיים: האם תבקשו שזה יהיה עיצוב עתיק על טהרת פרזול מוזהב, או שמא תבקשו חדר בעיצוב מודרני על טהרת צבעי הלבן האפור והכסוף (בפרזול)? חשוב לשרטט כל פינה בחדר שלכם בקווי מתאר כלליים, בשלב  זה ללא כניסה לפרטים מדוקדקים מענף העיצוב כמו אור וצל, וכד'. את זה יעשה מולכם מעצב מקצועי מטעם חנות חדרי שינה יוקרתיים.
 
פגישה עם מעצב מטעם חנות חדרי שינה יוקרתיים
 
בפגישה עם המעצב תוכלו להציג לו את תכולת החדר שלכם ולזכות לחידוד והקצוע הפרטים השונים. הוא יתייחס לתכונות כמו אור וצל והתמזגות צבעים בחדר וישרטט עבורכם חדר אשר מתאים יותר לשאיפותיכם הדקורטיביות. בסיומו של ההליך יתבצע תרגום לכמויות: כמה מיטות, כמה מדפים, כמה התקני תאורה וכד' – אתם מתעתדים לרכוש במסגרת הצעה זו, כולל מחירים. אם התרצתם ממה שראו עיניכם ניתן יהיה להמשיך לשלב הרכישה.
 
רכישת הריהוט בפועל
 
את הריהוט בפועל יש לרכוש באמצעי התשלום המועדף עליכם וכן לתאם הובלה של הפריטים. חשוב שלא להתפתות לרכוש מוצרים נלווים בקרבת הקופה כמו התקני אחסון קטנים או מדפים להברגה על הקיר אלא אם כן פריטים אלו אכן חסרים בתכנון שלכם ונחוצים לכם לשם השלמת חדר השינה. את תשלום ההובלה יש לבצע באמצעי התשלום המועדף עליכם – מאשראי ועד מזומן.
 
במהלך ההובלה
 
במהלך ההובלה יש להראות למובילים היכן נמצא חדר השינה שלכם והם יבצעו את העברת והתקנת הרהיטים במיקום זה. במידה והתבצע נזק בהובלה או בהתקנה יוחלף חלק החילוף אשר נשבר בחלק אחר, כמו כן מסמכי האחריות שלכם יצורפו בנוסף להעתק מתעודת המשלוח שיישאר אצלכם.
 
אהבתם חדרי שינה יוקרתיים שלנו? ספרו לחברים ובואו להתחדש בעוד חדר שינה מפנק, מרגש ונוח!