Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
עיצוב חדרי נוער

עיצוב חדרי נוער האופן בו מעוצב חדר נוער דהיום שונה בתכלית מהניסוח העיצובי לפני עשור או 2. התמורות שהביאו לשינוי הן התקני שינה וישיבה מהפ

פורסם: 1/12/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב חדרי נוער
עיצוב חדרי נוער
 
האופן בו מעוצב חדר נוער דהיום שונה בתכלית מהניסוח העיצובי לפני עשור או 2. התמורות שהביאו לשינוי הן התקני שינה וישיבה מהפכניים שהיו בשעתו אצל יחידי סגולה בישראל ונפוצים ברחבי הגלובוס. כזו היא למשל ספת הנוער הנפתחת. זו ספה שנראית כמו כל התקן ישיבה אחר בחדר נוער: מקום ישיבה תמים למראה. בפועל, למשענת קשור חבל שקוף שניתן לפרום אותו, וזה גורם למזרון להישלף החוצה, ולשדרת מתכת (או עץ, תלוי איזו ספה רכשתם) להיפתח לאורך. הספה משמשת כהתקן ישיבה ביום יום וכמיטה נוספת כשמגיע מישהו להתארח. דוגמה נוספת היא המיטה המתכווננת. המיטה, שנוצר לה אימג' חברתי של מיטה סיעודית בבתי חולים מעוצבת כיום בפורמטים צבעוניים ומהודרים ומתאפשרת לשילוב בחדרי נוער מודרניים.
 
חידושים נוספים בחדרי נוער
 
ארונות פונקציונליים: ארונות שבתוכם יש מקום להצבת מזנון ופינת בידור, מה שחוסך מקום נפרד להצבת טלוויזיה באותו חדר. הארונות הפונקציונליים גם חדשניים באופן הפתיחה שלהם. ניתן למצוא שלל התקני פתיחה חדשניים – למשל דלתות הזזה צבעוניות, דלתות הזזה עם מראה, ואפילו ארונות ללא דלתות כלל, שנראים כמו כוורות מדפים.
 
שולחנות ממודפים: שולחנות עם כונניות מדפים מחוברות אליהם. השולחנות מוצבים בצמוד לקיר, והכוננית, שמוברגת לאחורי השולחן וצמודה לאותו קיר נראית כמו מדף נפרד, כשלמעשה היא חלק מהשולחן. מדובר בעלות שהיא כמעט תפעולית עבור החנות, כלומר – מאד נמוכה עבורכם, ובתמורה – אתם מקבלים גם שולחן וגם סט מדפים מכובד שיכול לארח חלק נכבד מתכולת החדר.
 
אחסון בצמוד למיטה
 
שידה עם כספת: שידת נוער הצמודה למיטה האישית – עם 3-4 מגירות. אחת המגירות היא מגירת כספת, אותה ניתן לפתוח עם מפתח ומנעול חרב או באמצעות קוד מספרי.
 
מדף צדי: מדף שמונח לצד המיטה, על הקיר. על המדף ניתן לקבע את מנורת הלילה ולאחסן פריטים לשימוש בטווח הקרוב מאד.
 
עיצוב חדרי נוער מומלץ
 
על מנת לממש עיצוב חדרי נוער כך שיהיה גם פונקציונלי וגם יפה ודקורטיבי – מומלץ להתייעץ עם מומחי עיצוב חדרי נוער בחנויות רהיטים. הם יוכלו לספק את מיטב העצות בתחום הדקורציה הביתית, ובמידה והחדר קטן מאד הם אף יוכלו ללמד אתכם שיטות עיצוב המדמות את החדר כגדול ומרווח.