Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מיטות עץ מעוצבות לחדר ילדים

מיטות עץ מעוצבות לחדר ילדים כאשר אתם מבקשים לבחור מיטות עץ מעוצבות לחדר ילדים של חברת אירופלקס – מומלץ להתחשב במספר אילוצים אשר יס


פורסם: 2/18/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית רהיטים מיוחדים
מיטות עץ מעוצבות לחדר ילדים
 
כאשר אתם מעוניינים לבחור מיטות עץ מעוצבות לחדר ילדים של חברת אירופלקס – מומלץ להתחשב במספר אילוצים אשר יסייעו לכם לבחור את הרהיט המתאים ביותר עבור השינה של ילדיכם. ראשית כל, יש לקנות רהיט כזה אך ורק עם הילד כשהוא מתלווה אליכם. לו משטח השינה היה אחיד – אולי ניתן היה לוותר על כך, אבל היות ומדובר במזרון, שהוא מוצר מגוון ומאד שונה מאחד למשנהו, קנייתו מצריכה מחשבה רבה מאד בטרם הקנייה, עד כדי כך  - שגם אם הילד מעיד כי המזרון הראשון נוח לו, לעולם אין להסתפק בו. הוא צריך לנסות לפחות עוד 5-10 מזרונים בטרם יחליט מה לבחור. בנוסף, ישנם כמה אלמנטים הנוגעים לעיצוב בסיס-המיטה, שהם, באופן עקרוני, מתייחסים להשתלבות עם העיצוב בבית.

בחירת המזרון
 
בחירת המזרון היא מסע – לא פחות. הילד יצטרך לנסות גם מזרוני לטקס, גם מזרוני לטקס עם קפיצים, גם מזרוני ויסקו ג'ל, וגם לגוון בסוגי הבדים והציפויים של המזרון: בד פוליפרופילן לעומת סוגי בדים אחרים. יש להתייחס לטענות המוכר בדבר הימצאותם של מזרונים המגנים מפני קרדית האבק, אשר חיוניים בעיקר לילדים חולי אסטמה. הדבר מלמד כי מזרון אינו רק אביזר נוחות: זה גם אביזר בטיחות שבא לפתור כל כך הרבה בעיות בשינה, שבהיעדרו באיכות מספקת ייתכן כי הילד כלל לא יצליח להירדם בלילה, ויתעורר כל בוקר עם מיגרנות, סחרחורות, וסיכוי סביר שגם עם בעיות השמנה, שנובעות הרבה פעמים מבעיות שינה כפי שהוכיחו מחקרי עבר.

בחירת בסיס המיטה
 
בחירת בסיס המיטה מסובכת הרבה פחות, משום שאם הילד חש בנוח על המזרון – הנוחות הזו תהיה זהה ללא קשר לפלטפורמה של בסיס המיטה. עם זאת, חשוב מאד לדאוג לבסיס מעוצב, אשר יעבה את חדר השינה של הילד ויתרה מזאת – ישמש אתכם בעתיד עבור הילדים הבאים. על כן, כדאי שהבסיס יהיה מאד עמיד ומאד יציב, עשוי מחומרי בוטיק ומתאים לעיצוב הבית. לשם בחירת בסיס המיטה מומלץ מאד להיוועץ ביועץ עיצוב מטעם חנות זו אשר יבחן את מראה החדר של הילד, ויכווין אתכם למספר פתרונות פוטנציאליים אשר יוכלו לשמש כבסיס המיטה של ילדכם וגם לחדד את רמת העיצוב באזור.