Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מטבחים קטנים במחיר משתלם

מטבחים קטנים במחיר משתלם ישנם בתים שמתאפיינים במרחבים גדולים מאוד, כמו סלונים גדולים, או חדרי רחצה מרווחים במיוחד או מטבחי ענק, אך ישנם


פורסם: 1/6/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית מטבחים קטנים
ישנם בתים שמתאפיינים במרחבים גדולים מאוד, כמו סלונים גדולים, או חדרי רחצה מרווחים במיוחד או מטבחי ענק, אך ישנם אנשים היכולים לגור בדירות קטנות וצנועות יותר וכאשר הם מעוניינים לשפץ מטבח, הם יחפשו מטבחים קטנים במחיר משתלם, אשר יתאימו לחלל וינצלו את המקום עד לתומו. חשוב כי יהיה ניצול נכון של חלל בעת בחירה של מטבחים קטנים, היות והרבה יותר קשה לתכנן מטבח קטן, מאשר מטבח גדול. כל חלל חבל להיות מנוצל נכון ושימוש עם חומר גלם וצבעים מתאימים שיגדילו אופטית את המטבח יהיו נחוצים במקרים אלה. חשוב כי יהיה לכם מטבח קטן שיהיה מעוצב נכון ומחיר סביר.
 
להקפיץ לטגן, לצלות ולארח- במטבח קטן
 
על מנת להרגיש כי המטבח יהיה גדול יותר, יש לחברו ליחידה אחת עם הסלון ופינת האוכל. ניתן למצוא מטבחים קטנים במחיר משתלם אצל מעצבים וחנויות או יצרניות מטבחים שבהם ניתן למצוא גם טבחים מוכנים וקטנים, על פי המידה של החלל בו אתם מעוניינים להתקין את המטבח. שימוש בגוונים בהירים, יצור אשליה של מטבח גדול יותר. ישנם כמה הגבלות למטבח קטן כמו למשל, שלא ניתן ליצור "אי" שהוא משטח עבודה נוח אבל ניתן לבצע את שאר הפעולות במטבח, תוך אחסון נכון והצבה של כירם במקום המיועד ומראה מודרני ונוח של מכשירי חשמל שונים שנחוצים לנו לבישול כגון תנור אפייה מיקרו ועוד.
 
הקנייה של תחושת מרחב- שם המשחק בעיצוב מטבח קטן
 
יש ליצור הפרדה וויזואלית למטבח, מה שיקנה תחושת מרחב יותר גם צבעים מבריקים של מטבח פורמייקה, יכולים ליצור תחשה של מרחב וכן שימוש בתאורה נכונה וויטרינות מזכוכית חלבית. ניתן ליצור תאים פתוחים בארונות המטבח. מעצבי מטבחים, ידעו ליצור לכם מטבחים קטנים במחיר משתלם, בדיוק על פי המידה והטעם שלכם. ניתן למצוא גם מטבחים במבצע שיתאימו לכם כזוג צעיר שרק נמצא בראשית דרכו. חומרי הגלם חשובים ולכן כדאי להשקיע בחומרי גלם איכותיים  כגון עץ מלא, כך שהמטבח ישרת אתכם למשך שנים רבות. כאשר יגיע אל ביתכם מעצב מטבחים, הוא כבר ישרטט את המטבח האידיאלי שיתאים לצרכיכם האישיים ותוכלו אפילו לארח בו בגאווה.