Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מטבחים כפריים – כל מה שצריך לדעת

ישנם מקומות רבים בעולם, אשר הביטוי 'מטבח כפרי' מוסבר אחרת או יותר נכון, מתואר בצורות שונות. יש לתכנן, אלו אלמנטים כפריים, אתם מעוניינים במטב

פורסם: 5/8/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית מטבחים כפריים

ישנם מקומות רבים בעולם, אשר הביטוי "מטבח כפרי" מוסבר אחרת או יותר נכון, מתואר בצורות שונות. יש לתכנן, אלו אלמנטים כפריים, אתם מעוניינים במטבח שלכם. אם אתם מעוניינים במטבח טוסקני, פרובנס, או מטבח כפרי קלאסי, העשוי מעץ מלא, עם חריטות או פיתוחים. יש למצוא את הדגמים ואת החנויות של מעצבי המטבחים שם מטבחים כפריים – כל מה שצריך לדעת, תוכן למצוא בשפע, אם באולמות התצוגה, תכנון המטבח באמצעות הדמיית חשב, קטלוג שבו תראו מטבחים כפריים ועוד. גם הרשת, עשויה להעניק לכם מידע, תמונות של מטבחים כפריים, מאפיינים ועוד. ניתן לעצב מטבח כפרי, אשר יהיה בו קצת אלמנטים מכל סגנון, מה שיקנה למטבח שלכם מראה ייחודי.

עץ והרבה עבודת אמנות

זה בדיוק המראה של מטבחים כפריים- כל מה שצריך לדעת, כאשר אנו מעוניינים במראה של מטבח ביתי וחמים.  חשוב, כי הארונות יהיו עמוקים דיים ויכילו את כל כלי המטבח והמטבח וכן, את המכשירים החשמליים של המטבח שלהם אתם זקוקים בבישול והכנה של דברי מאפה. פיתוחים מיוחדים, קרניזים בולאים או חיתוך בעץ וכן פרזול מיוחד, יקנו מראה כפרי מושלם לארונות החיתונים של המטבח. ניתן להשאיר מדפים פתוחים, כך שאם יש לכם צלחות דקורטיביות מפורצלן, תוכלו להציג אותן על מדפם פתוחים. חשוב להתייחס גם למראה הרצפה. נתן למצוא ריצוף מאבן טבעית, פרקט או אפילו אריחים מצוירים, אשר רק יוסיפו טאץ' של חמימות ואותנטיות למטבח הכפרי בסגנון שכה אהוב עליכם. יש להתאים כל אלמנט במטבח הכפרי ולא לגרום לעומס יתר. על מנת להקנות מראה כפרי מושלם למטבח הכפרי שלכם, ישנם דרכים שונות וסגנונות שמזכירים את הסגנון הכפרי, גם בחיפוי הקיר.

המשטחים למטבח הכפרי

את המשטפים של מטבחים כפריים – כל מה שצריך לדעת, יש להתאים, על פי הסגנון, הטקסטורה של המטבח. המתכון המנצח עבור המטבח הכפרי הינו שניתן לבחור כל גוון ואל תגבילו את עצמכם עם סגנונות. גוונים חמים, יוסיפו חן ואותנטיות רבה יותר לסגנון הכפרי של מטבחים מסוג זה. תמיד כדאי להיחשף לכמה שיותר דוגמאות של מטבחים כפרים, עד שתמצאו את המטבח אשר ישבה את ליבכם.