Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מדריך רכישת ארונות הזזה מעוצבים

ארונות הזזה מעוצבים ארונות הזזה מעוצבים הם אותם התקנים שיעשו את ההבדל מארונות הפתיחה: ארונות אשר ניתן להזיז את דלתותיהם הצידה ולא לפתוח


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ארונות הזזה מעוצבים

ארונות הזזה מעוצבים

 
ארונות הזזה מעוצבים הם אותם התקנים שיעשו את ההבדל מארונות הפתיחה: ארונות אשר ניתן להזיז את דלתותיהם הצידה ולא לפתוח אותם בצורה אנכית סיבובית, ויש עוד יתרונות רבים שניתן להביע רק את חלקם:
 
1.       מראה בכל רחבי הארון על הדלת.
 
2.       דלת מודפסת ברמה גבוהה וזהה לתמונת קיר.
 
3.       חציבה בקיר המקלה על הצפיפות בחדר.
 
יחד עם זאת, דרוש ידע נרחב על בחירת הארון, ואת זאת תוכלו ללמוד במאמר מידע זה.
 
התוו את מראהו של הארון
 
חשבו על דלת ההדפסה, ועל הגדלים של הארון: אורך ורוחב. לגבי מידות העומק – יועץ מטעם חברת הארונות יסביר לכם מה עושים: ייתכן כי ניתן יהיה לחצוב בביתכם וייתכן שלא. מה שחשוב, לבוא עם נוסחה המביעה את מראה הארון שלכם מבחינת הדלת הקדמית, ידיות הפתיחה ופרזול היקפי.
 
הגישו את התכנית שלכם למאפיין ארונות
 
מאפיין הארונות ידאג לבצע בדיקה בביתכם האם ניתן לחצוב. במידה וניתן לחצוב עומק של 60 ס"מ לפחות – ניתן יהיה להמליץ לכם על ארון חציבה בקיר שיחסוך לכם סנטימטרים רבים של מקום ובהינתן שזו רכישה של מספר ארונות – מטרים רבים. בנוסף, המאפיין יחדד את נוסחת העיצוב שלכם ויגבש נוסחה שתתאים בדיוק למראה הארון הנדרש בחדר שלכם כך שתוצאת עיצוב מקסימלית היא שתושג.
 
רכישת הארון הלכה למעשה
 
במעמד רכישת הארון יש להסדיר שני נושאים עיקריים: אופן התשלום – האם יהיה זה במזומן, תשלום אחד, צ'ק, מספר תשלומים או הוראת קבע. בנוסף, יש להסדיר את נושא הובלת והתקנת הארון. חשוב לבחור בתאריך יעד נוח אשר יקל עליכם ויקל על חברת הארונות לספק לכם את המוצר באופן המיטבי ביותר.
 
ביום ההובלה
 
ביום ההובלה יהיה עליכם להציג לנציג ההובלה את המיקום בו יוצב הארון והאחרון ידאג שהוא יורכב שם, כולל ביצוע חציבה נדרשת ובהתאם למה שסוכם עם חברת הארונות בשלבים מוקדמים יותר. לאחר ההתקנה תתבצע בדיקה שהכל בסדר, שאין חורים מיותרים בקיר, ושהארון זז כשורה ואין בעיה עם המסילה. במידה ויהיו תקלות בסיום ההתקנה הן יתוקנו במקום, כולל משלוח רכיבי חילוף חדשים על חשבון חברת הארונות מבלי לחייב אתכם בדבר.
 
 
במסגרת עיצוב חדרי הילדים, יש גם להקדיש מעט זמן לעיצוב הארונות בחדר - האם מדובר בארון הזזה או ארון בגדים נפתח? האם צריך הרבה פתרונות אחסון או עדיף רק כמה מדפים ומגירה נשלפת? לכל חדר ילדים יש את הצרכים שלו, ואתם צריכים לזהות אותם ולהגדיר אותם בהתאם. רשת רהיטי דורון המובילה בייצור חדרי ילדים ופתרונות ריהוט לבית מזמינה אתכם להתרשם מקולקצייה עשיר של חדרי ילדים באתר - הקליקו לקולקציית חדרי ילדים באתר.