Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
מדריך לקניית מטבח כפרי

מטבח כפרי כאשר אתם זקוקים לקניית מטבח כפרי – אתם למעשה נדרשים לטפל במראה של שיש העבודה, הריצוף, הכיור וחיפויי הקיר. למזלכם, תוכלו


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית מטבח כפרי

מטבח כפרי

 
כאשר אתם זקוקים לקניית מטבח כפרי – אתם למעשה נדרשים לטפל במראה של שיש העבודה, הריצוף, הכיור וחיפויי הקיר. למזלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות נוסחה סדורה וקלה אשר תעשה סדר בנושא המטבח, תלמד אתכם מה עדיף – לבחור בחיפוי בריקים או אבן חאקי, או שמא אולי להשאיר את הקיר במצב לבן?תלמדו מהו סוג הכיור הנדרש, והאם ניתן למצוא שיש עבודה שעל אף שהוא אינו עץ הוא יכול להיות דומה לו בצבע ובגוון? ראשית כל, נשטח בפניכם פרטי מידע אלו ולאחר מכן נמשיך לבחירה המעשית של המטבח.
 
רכיבי עיצוב מטבח מיוחדים
 
חיפוי– חיפוי הוא כיסוי קיר המטבח. ניתן לא לכסותו כלל אלא להשאירו במצב לבן, אבל מומלץ יותר לעבות בחיפוי. בריקים, למשל, הם לבני בניין שהוסבו כחיפויי קיר, מה שיוצר קיר ורדרד בנוסח אירופה הקלאסית. לעומת זאת, ניתן לחפות עם אבן חאקי המדמה יותר את המציאות המזרח תיכונית שכן במדינות ערב עד היום משתמשים באבן הזו לעיצוב הקירות. מאידך, ניתן לבחור בחיפוי עץ טבעי או דמוי עץ טבעי, המתאימים מאד לעיצוב כפרי בדרך כלל.
 
שיש עבודה– שיש העבודה יהיה עשוי בדרך כלל משיש באמת, אך יש דגמים מעטים העשויים מעץ עמיד המיועד לעבודה בחדרים רטובים כמו מטבח עם אחריות ל- 7 שנים נגד ריקבון. לא בטוחים ברכישה הזו? תוכלו לרכוש שיש שהצבע שלו מחקה עץ וניתן לבחור אפילו את סוג העץ של החיקוי.
 
התוו את מראהו של המטבח שלכם
 
על מנת להתוות את מראהו של המטבח אינכם נדרשים להפגין ידע עיצובי, רק לשרטט בקווים כלליים מהם הצבעים והצורות של כל רכיב בו אתם מעוניינים במטבח. חשוב לשקוד על התוכנית ולהמשיך הלאה כאשר היא מוכנה.
 
הגשת התוכנית למעצב מטבחים מקצועי
 
מעצב מטבחים מקצועי מטעם חנות המספקת מטבחים בסגנון כפרי יבחן את העיצוב שלכם, ויציע שיפורים וחידודים מקצועיים אשר יינסכו חדר עוד יותר דקורטיבי שמתאים בדיוק למציאות הכפרית כפי שאתם מדמיינים אותה.
 
ביצוע הקנייה
 
בעת ביצוע הקנייה – ייתכן כי תבקשו להשלים פריטי אחסון נוספים שתראו ליד הקופה או פריטים קטנים אחרים שישמשו שם שימוש קבוע. חשוב לא להרבות ברכישות אלו אלא להתמקד רק במקרים ספציפיים בהם באמת שכחתם לאפיין משהו בעיצוב. את הקנייה ניתן לבצע בתשלומים, חיוב אחד או הוראת קבע בנקאית. כמובן שעליכם להזמין הובלה והתקנה של רכיבי המטבח החדשים אשר רכשתם.