Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
טיפים לרכישת רהיטים מיוחדים

על מנת לרכוש רהיטים מיוחדים באמת ולא להיצמד לריהוט הממוצע, נדרשים כללי משחק שונים מאלו שהייתם מורגלים בהם. אנו ננחה אתכם כיצד להגיע לפרטי הר


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית רהיטים מיוחדים
על מנת לרכוש רהיטים מיוחדים באמת ולא להיצמד לריהוט הממוצע, נדרשים כללי משחק שונים מאלו שהייתם מורגלים בהם. אנו ננחה אתכם כיצד להגיע לפרטי הריהוט החמים ביותר אשר רק יוסיפו נופך לביתכם ויהפכו אותו לבית הכי מעוצב באזור מגוריכם. הדרך להגעה לשם פחות מסובכת ממה שאתם חושבים או סוברים.
 
גשו לנייר ולעפרון והתחילו לתכנן את מערך הריהוט שלכם
 
תכננו כיצד ייראה הסלון וכיצד תיראה פינת האוכל. תכננו את חדרי המגורים והמסדרונות. במידה ונדרש עיצוב לחדר אחד, זו עדיין תהיה משימה עם אותה דרגת קושי שכן אז מצופה מכם לתכנן הרבה יותר ביסודיות ולהגיש תכנון מאד מדוקדק עכל מנת שבהמשך יהיה לכם קל יותר להגיע לרהיטים ללא סיעור מחשבתי גדול מדי הלאה.
 
גשו לפגישה עם מעצבים מטעם חנות רהיטים מיוחדים
 
המעצבים יחוו דעה על העיצוב אשר תכננתם, ישפרו ויחדדו אותו ולבסוף יגישו לכם נוסחה סדורה. אל דאגה, כלום לא ייעשה מאחורי גבכם, להיפך: הם ישבו יחד אתכם, יעברו פריט פריט ויגיעו לנוסחה שתהיה קבילה עליכם בהתאם לכללי העיצוב המקצועיים: יצירת מודולציות עיצוביות כך שהצבעים של הרהיטים יתמזגו ולא ילכו לאיבוד, התאמה נכונה של צורות הרהיטים, ולבסוף – הגשת תוצאת עיצוב חדה יותר. אתם כמובן לא חייבים לקבלה ולאמצה אבל עיצוב משופר ודאי יוסיף המון לדירתכם מבחינה דקורטיבית.
 
גשו לקופה וקנו את המוצרים עליהם החלטתם לבסוף
 
בקופה חשוב לבחור את המוצרים שהגעתם למסקנה שהם הנחוצים לכם. ניתן לבחור את כל התכנית שהגיתם עם המעצב, את חלקה או לחזור לתכנית שלכם דוח – מה שלרוב לא נעשה על ידי צרכנים אחראיים. בקופה זה גם הזמן לשדרג את ביתכם בעוד כל מיני פריטי ריהוט קטנים שנזכרתם שאתם צריכים, למשל כסאות ושולחנות קטנים לפינת הקפה הביתית, אם ישנה.
 
קבלת הרהיטים הלכה למעשה
 
הרהיטים יימסרו לכם באמצעות הובלה בתאריך שניתן יהיה לקבוע עוד בחנות. הרהיטים יימסרו ויורכב ו ברחבי הבית כרצונכם. מומלץ לקחת אתכם את התכנון שתכננתם עם המעצב בחנות ולגבש את הצבת הרהיטים בהתאם לה.
 
אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת רהיטים מיוחדים לבית ולמשרד, ובטוחים כי דרכינו יצטלבו עוד בשנית!
 
אם אתם מחפשים רעיונות מיוחדים לעיצוב חדר האמבט, אתם חייבים לבקר בקולקציית ארונות אמבט בסגנון קלאסי שמביאים לכל חדר אמבט נגיעה קלאסית ייחודית משלו. כמו כן, באתר של Batio תוכלו למצוא עוד שלל סגנונות לעיצוב האמבט עם ארונות מעוצבים בסגנון כפרי ומודרני.