Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
טיפים לבחירת ריהוט יוקרה

מהו ריהוט יוקרה ומדוע הוא מאד מומלץ ליישום מלא בביתכם? מדוע חשוב תמיד לעבור לנוסחת הריהוט היפה ביותר שתוכלו להשיג עבור הבתים שלכם? יתרה מכך,


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט יוקרה
מהו ריהוט יוקרה ומדוע הוא מאד מומלץ ליישום מלא בביתכם? מדוע חשוב תמיד לעבור לנוסחת הריהוט היפה ביותר שתוכלו להשיג עבור הבתים שלכם? יתרה מכך, שאלתם את עצמכם מה זה בכלל "יוקרה" וכיצד בוחרים ריהוט יוקרה? להלן הצעדים הדרושים להפיכת ביתכם מבית פשוט לבית עם הרהיטים הכי שווים שיש, וללא מאמץ רב כלל ועיקר.
 
עמלו על תכנון מערך הרהיטים שלכם
 
כאן, בשלב זה עליכם לעמול על המראה של הבית שלכם מבחינה פנימית: כיצד ייראה הסלון, כיצד תיראה פינת האוכל, כיצד תיראה פינת הישיבה, כיצד ייראה ריהוט המטבח, ומה בהקשר לחדר המגורים? חושבים שהכל ייצא לכם בסגנון עיצוב אחד: כפרי? אורבני? לא ולא. לרוב, לקוחות הוכחו כמי שמשלבים בין סגנונות אבל עושים את זה בסטייל. את זה כבר תראו בחנות הרהיטים במחלקת העיצוב. לעת עתה, נשאיר את בחירתכם בידכם, על סמך מה שאתם הכי אוהבים – כמובן: פשוט בחרו את הספות, הכורסאות, השולחנות והכסאות המועדפים עליכם, רשמו זאת וגשו לחנות.
 
ומה בחנות הרהיטים?
 
בחנות ריהוט יוקרה תופנו למחלקת העיצוב, שם יוכלו לעשות לכם קצת סדר בראש: בראש ובראשונה, הנציגים יראו כי בחרתם מספר סוגים של רהיטים, חלקם בסגנון כפרי, חלקם בסגנון אורבני וכד'.בחנות הרהיטים יעשו לכם סדר בבלגאן, יארגנו את הרהיטים לפי סוגים וגם יתכננו מודולציות עיצוביות: מהן מודולציות עיצוביות? נניח שאתם ואנשי מחלקת המעצבים הגעתם למסקנה שהמטבח יהיה כפרי והסלון – מודרני. הם אחד ליד השני. מה נדרש? נוסחת עיצוב כוללת שתחבר בין שני העולמות ואת זה עושים עם מודולציה עיצובית: שילוב של פרט המקשר בין המטבח לבין הסלון, למשל מזנון בצבע לבן שיתחבר מצד אחר לצבעים הבהירים של עולם האורבניות ומצד שני לצבעים החומים והקודרים של הכפר והעולם העתיק.
 
כיצד נקבל את רהיטינו?
 
הרהיטים יימסרו לכם לאחר כבוד באמצעות הובלה הביתה. ניתן לתאם תאריך להובלה, ולמען האמת זהו השלב הקל ביותר בנושא הרהיטים שלכם, וזאת משום שהתוכנית לסידור הרהיטים עליכם וקל להתמצא באמצעותה ולהנחות את הסבלים היכן למקם כל פריט ריהוט. בדרך זו, אתם יכולים להפוך את החלום שלכם למציאות, כאשר מולכם נשקף נוף פנימי כפי שתכננתם.