Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
חדרי שינה מעץ מלא

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה שימשו מאז ומעולם כסמל סטטוס בעיצוב הבית. על אף כי אלו חדריכם האישיים, ולא חדרים המייצגים את הבית בחזיתו כמו

פורסם: 1/12/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית חדרי שינה מעץ מלא
חדרי שינה מעץ מלא
 
חדרי שינה שימשו מאז ומעולם כסמל סטטוס בעיצוב הבית. על אף כי אלו חדריכם האישיים, ולא חדרים המייצגים את הבית בחזיתו כמו הסלון או פינת האוכל, עיצובם חשוב וחיוני שכן זהו החדר האינטימי ביותר בבית, החדר שגורם לכם להרגיש מלכים ומלכות לכמה שעות מהיממה. לכן, הוא צריך להכיל את הפריטים הכי דקורטיביים והכי מפנקים כך שתחושו הנאה וסיפוק רב בעודכם שוהים בו.
 
אפיון חדר השינה
 
בעודכם מאפיינים את חדר השינה, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים: איכות התקני האחסון ביחס לטיב החדר: האם גודל החדר מצדיק התקני אחסון כמו אלו שאתם מתכוונים להכניס לתוכו? האם מוטב לעתים להסתפק בפחות מקום אחסון, ויותר מקום בחדר? האם ניתן לאחד פריטים ולאחסן 2 סוגים של חפצים בפריט אחד? התשובה לכל אלו היא כן. גודל החדר חייב להיות פרמטר לפיו רק התקני אחסון מתאימים צריכים להיכנס. אם החדר מאד קטן, למשל, מוטב לשים מדפים ולא ארונות ולקבל מעט יותר מקום בשטח של הרצפה. לעתים מוטב להסתפק בפחות מקום אחסון, ולהעביר את תכולת הביגוד שלכם לארון בחדר נפרד, למשל חדר ארונות או מלתחות ביתיות. לעתים, תמצאו ארונות שיכולים לספק 2 סוגי אחסון. לדוגמה ארון עם מזנון נשלף, בתוכו ניתן לשים גם מסך LCD בפינה ייעודית.
 
סידור רכיבי חדר השינה כמקשה אחת
 
על מלאכה זו אמון בעל מקצוע המתמחה בעיצוב חדרי שינה יעילים ויפים. הוא נמצא בחנות הרהיטים ויוכל לבחון את הפריטים להם תזדקקו ולהסיק על פי גודל החדר ומבנהו כיצד תוכלו לייעל את העיצוב שלכם ואף לייפותו. כך, למשל, הוא יוכל לספק לכם מידע על שידות מיטה מפנקות שיחסכו מקום אחסון נכבד אותו ייעדתם לארון, או לדבר בשבחם של ארונות פינתיים אשר יכולים להיות מוצבים בפינת החדר ובכך לחסוך לכם מקום נכבד בשטחו.
 
כמה דגשים חשובים לגבי עץ לשימוש ביתי
 
1. עץ הוא רכיב שעבר חיזוק מלאכותי על מנת שניתן יהיה להשתמש בו בצורה מלאכותית. יש לוודא ששני התהליכים הבאים: אימפרגנציה ושימון – נעשו באופן יסודי: כל שבב עץ עבר חיזוק בדוד חומרים ושומן משני צדיו.
 
2. מומלץ להסתמך על עץ טבעי ומלא ולא על סיבית ו- MDF מלאכותי בשל כך שהעץ הטבעי עמיד יותר, מסתמך פחות על חומרים כימיים מלאכותיים ונותן תחושה ביתית וחמימה יותר.
 
3. ניתן לפרזל ארונות חדרי שינה מעץ מלא – כמו גוף הארון, או להסתמך על פרזול מתכתי על פי דרישה. פרזול הוא מערכת הצירים של כל ארון, מסילת הפתיחה של כל מגירה וכמובן – ידיות הפתיחה.