Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
חדרי שינה מיוחדים

חדרי שינה מיוחדים חדרי שינה סטנדרטיים מתפקדים כמקומות בהם ניתן לנוח ולהעביר את הלילות, אך חדרי שינה מיוחדים הם חדרים בהם הדייר גם נהנה מ


פורסם: 1/12/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית חדרי שינה מיוחדים
חדרי שינה מיוחדים
 
חדרי שינה סטנדרטיים מתפקדים כמקומות בהם ניתן לנוח ולהעביר את הלילות, אך חדרי שינה מיוחדים הם חדרים בהם הדייר גם נהנה מכל רגע בו הוא נמצא בתוכם. מה מאפיין חדרי שינה מיוחדים ומדוע הם נעשו כל כך פופולריים בעת האחרונה.
 
הום סטיילינג - מנחלת המעטים למציאות היומיומית
 
התפשטות ההום סטיילינג במדינת ישראל היא לא יותר מפלא מסחרי. דווקא בימי העבר, בהם היו יותר אפשרויות רכישת דירה זמינות עבור האזרח, הקדיש הדייר הממוצע חשיבות מינורית בלבד לעיצוב החדר, וברוב החדרים בהם מתבצעת פעילות מוגדרת: שינה, אכילה, ישיבות וכד' – הוא ראה לא יותר מאמצעי לקידום פועלו. דווקא היום, כשהמצב קשה ודוחק – גם אזרחים שזה עתה התחייבו לרכישת דירה או בית לא מסתפקים בפחות מעיצוב מחודד ומשונן לכל הבית. המגמה היא חלק ממגמה כלל עולמית, אך כיום ניתן למצוא בלא מעט בתים חיפויי קיר, הדבקת טפטים ואפילו צביעה אומנותית מקורית ומרהיבה במיוחד. גם בתחום האחסון והמיצוע ניתן למצוא חידושים מרנינים במיוחד ברבים מהבתים המודרניים.

מהם אלמנטי העיצוב שהופכים את חדרי השינה לחדרי שינה מיוחדים?
 
1. חיפוי הקיר– אין ספק שחיפוי קיר יוצר אווירת יוקרה שלא ניתן להגיע אליה עם קיר במצב בתולי. החיפוי יכול להיות על בסיס אבן אמתית או טפט דמוי אבן, וגם אם בוחרים להשאיר את הקיר בתולי, אפשרויות צביעה רבות יכולות להתממש: החל מצביעה בצבע שאינו לבן ועד לעיטור הקיר בפסיפס צבעים אומנותי. חיפוי חלק מהקיר והחלון עם וילונות הצללה חשמליים יכול אף הוא להוות פתרון עיצובי מרשים במיוחד.
 
2. תאורת החדר– גם בתחום תאורת החדר יש לא מעט מה ללמוד. בחרתם חיפוי קיר כהה? בזלתי? שחור? החדר צפוי לא "ליהנות" מעודף תאורה וכאן הזמן לפצות על כך, למשל על ידי התקנת מנורות קיר נקודתיות המאירות למעלה ולא למטה ישירות על הקיר הכהה המחופה ובכך מפיצות אור רב בחדר כולו.
 
3. אחסון ומידוף– ארון עומד על תילו נחשב לאולד פאשן לעומת אסופת מדפי כוורת ללא סגירה. במידה ואינכם מתפשרים על פחות מארון דלתות או ארון הזזה מומלץ לבדוק האם ניתן לחצוב בקיר חדר השינה שלכם, ואם לא – מומלץ להקדיש לבית חדר ארונות ולמקמם מחוץ לחדר השינה.
 
טיפים וטריקים נוספים לגיבוש מתווה עבור חדרי שינה מיוחדים ניתן למצוא כאן. צרו קשר!