Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
חדרי ילדים מעץ מלא

חדרי ילדים מעץ מלא בעוד אשר חדרי ילדים סטנדרטיים מכילים את כל הנדרש לילד מבחינה פונקציונלית, כשהם עשויים מעץ מלא הם מכילים גם את כל מה ש


פורסם: 1/12/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית חדרי ילדים מעץ מלא
חדרי ילדים מעץ מלא
 
בעוד אשר חדרי ילדים סטנדרטיים מכילים את כל הנדרש לילד מבחינה פונקציונלית, כשהם עשויים מעץ מלא הם מכילים גם את כל מה שנדרש מבחינה עיצובית: החדר מקבל "אופי" משל עצמו מה שגורם גם לילד להעריך את העיצוב המיוחד ולכמוה להישאר בחדר לזמן ממושך. כשמדברים על חדרי ילדים מעץ מלא מדברים על מגוון רחב של ארונות, מיטות והתקני אחסון קטנים המאפיינים את חדר הבוטיק.
 
ארונות
 
הארונות יכולים להכיל דלת או להיות ארונות פתוחים בסגנון קלאסי, הנראים כארונות כוורת. בחדר ילדים לילד יחיד – מקובל לאבזר את כל הקירות חוץ מהקיר של המיטה בכוורות – מה שמקנה לילד מרחב אחסון אינסופי ובלתי מוגבל וגם – עיצוב מהודר ביותר של חדר. מומלץ במקרה כזה לפסוח גם על הפאה בה נמצא החלון על מנת לאפשר מקום לרכיבי עיצוב נוספים כמו וילון או קורה שתשמש כעדן-חלון עליה ניתן לשים עציצים ואדניות. לחילופין, ניתן להסתמך על ארון פתיחה או ארון הזזה בפורמט רגיל. במקרה כזה מומלץ לשים ארון אחד הכולל תא קיפול ותא תלייה, ואם מדובר בחדר של מספר ילדים – להקדיש קיר שלם למספר ארונות כאלו, עם מדפים בלבד, ללא התקני תלייה – על מנת לאפשר לכל ילד תא קיפול בגדים משלו.
 
מיטות
 
רבות דובר על האופן בו יש להציב מיטות בחדרים כמו חדרי ילדים מעץ מלא. גם כאן, יש להבחין בין צרכי המגורים של ילד אחד לצרכי המגורים של חדר בו מתגוררים הרבה ילדים. גם כשגר בחדר ילד אחד יש צורך לחשוב על כמה שיותר אלמנטים שיסייעו לכם לחסוך לו במקום. מומלץ, למשל לקנות לו מיטה עם ארגז מצעים בו ניתן לאחסן את כל סטי המצעים שרכשתם לו, או לפחות את חלקם הנכבד, ובכך לחסוך מקום בארון. במידה ומדובר בחדר של מספר ילדים, מומלץ לשים בו מיטות קומותיים. אם מספר הילדים גדול מ- 2 אך קטן מ- 4 קבלו מאתנו טיפ חם שיכסה גם את האחסון וגם את שינת הילדים: קניית 2 זוגות מיטות קומותיים דו ממדיות. הקומה הראשונה צמודה לקיר אחד, והמיטה העליונה צמודה לקיר האנכי. הקדישו לילדים את החדר הגדול בבית – כך שאחד הקירות לפחות יהיה בעל ממד כפול המאפשר אירוח 2 מיטות תחתונות, וכך הקדשתם 3 קירות ל- 4 מיטות. בקיר הגדול – 2 מיטות תחתונות ובקירות הקטנים האנכיים לו – 2 המיטות העליונות. הקיר הרביעי יכול לשמש לאחסון, כלומר להיות מוקדש כולו לארונות או כוורות מדפים.
 
התקני אחסון ניידים
 
מדפים צמודי קיר, קפסולות אחסון להנחה על הרצפה, מגירות תחתונות להצבה ליד ארונות או כל רכיב אחסון אחר בו ניתן לשים ספרים, משחקים וציוד ילדים. בהתקנים נשלפים כמו ספרים או תקליטורים – הקפידו על רכישת התקן אחסון ששליפת פריט עלולה לגרום להפלת שאר הפריטים מה שיחנך את הילד למשמעת ולזהירות. יחד עם זאת, חשוב שהחזרת אותו פריט תהיה קלה ופשוטה על מנת לעודד את הילד לסדר בקלות את חדרו.
 
 אצלנו ב"נמל סליפ" תמצאו מגוון מיטות , ארונות ושידות בעיצובים שונים - כי עיצוב ובטיחות הוא ערך עליון!