Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
חדרי ילדים מעוצבים - המדריך המלא

חדרי ילדים מעוצבים על מנת לספק בביתכם חדרי ילדים מעוצבים – חשוב ללכת על פי המתווה הבא אשר יסייע לכם להגיע לחדרים אלו ביתר קלות, הן

פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית חדרי ילדים מעוצבים

חדרי ילדים מעוצבים

 
על מנת לספק בביתכם חדרי ילדים מעוצבים – חשוב ללכת על פי המתווה הבא אשר יסייע לכם להגיע לחדרים אלו ביתר קלות, הן ביחס לעיצוב והן ביחס לפונקציונליות של החדר. המיישם שלבים אלו יזכה את בנו בחדר נוח, מעוצב, יפה ונוח שיוכל לשמש אותו גם כשיגדל ויהפוך לילד גדול ביחס לפעוטות, למשל.
 
מספר כללים בסיסיים על חדרי ילדים
 
·         זה מפתה מאד לרכוש חדר עם מנורת מיקי מאוס או טפט של פו הדוב אבל קחו בחשבון שזה טוב רק לשנות הגיל הקטן, ומספיק שימלאו לו 4 שנים ותצטרכו להחליף את הרכיבים הללו. לכן מומלץ לבחור בעיצובים שיכולים לשמש גם ילדים קטנים וגם ילדים מעט יותר גדולים.
 
·         בחדר ילדים הקפידו לרכוש רכיבים עם דופנות לא חדות, ידיות פתיחה מעוגלות ולא מחודדות, ובשורה התחתונה – התקנים בטוחים שילדים יכולים לגשת אליהם בבטחה.
 
הבעת התכולה של החדר בביתכם
 
כעת, נלמד כיצד להביע את רצונותינו בבית שלנו, ובמילים אחרות – כיצד לבחור חדר ילדים על פי משאלות לבנו והשאיפות העיצוביות שלנו:
 
תכננו מה יהיה עיצוב החדר'– אין צורך לעשות שום דבר שקשור לעיצוב ברמה המקצועית, רק ברמת ההתהוות: חשבו מה יהיה הצבע של ארון הילדים שלכם ומה יהיה גודלו, כיצד תיראה המיטה, כיצד ייצבעו הקירות (כלומר, באיזה צבע), והכי חשוב – עשו זאת בכל החדר כך שלא יתפספס אף פרט.
 
הגישו את התכנית בחנות רהיטי ילדים– בחנות המספקת רהיטי ילדים ניתן יהיה להגיש את תכניתכם ולדבר עם מעצב מקצועי אשר יסייע לכם לחדד את נוסחת העיצוב ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר ומתאימה יותר לסביבה של החדר שלכם. חשוב, בסיום התהליך הזה, להבין מה יהיו הכמויות של רכישת כל רכיב: מיטות, ספות ילדים, שולחנות יצירה, תאורה וכד'.
 
רכישת החדר– במעמד רכישת החדר ייתכן כי תראו כל מיני פריטים אשר תהיו זקוקים להם אך שכחתם אותם בתכנון: מדפים קטנים לילד, ארגז מצעים צמוד למיטה וכד'. חשוב לא להפריז ברכישות אלה אלא לקנות משהו שבאמת החסרתם ושאתם זקוקים לו בחלל החדר. את הרכישה ניתן לבצע במגוון דרכים – מאשראי ועד מזומן, מתשלומים מידיים ועד תשלומים דחויים.