Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
התאמת ריהוט מעוצב לבית

ריהוט מעוצב חשוב לתדמית הבית, המשרד או החלל שבכוונתכם לעצב. למזלכם, ניתן לספק לכם ריהוט מעוצב ללא משאבים רבים, ותוך הליך מחשבתי סימולטני מהי


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט מעוצב
ריהוט מעוצב חשוב לתדמית הבית, המשרד או החלל שבכוונתכם לעצב. למזלכם, ניתן לספק לכם ריהוט מעוצב ללא משאבים רבים, ותוך הליך מחשבתי סימולטני מהיר שלא יגזול מכם רגעי זמן רבים. התהליך יהיה פשוט מאד, ולכן חשוב לעקוב אחריו למימוש תוצאה מוצלחת בלתי נשכחת.
 
תכננו את מערך הריהוט הביתי או המשרדי
 
חשוב לתכנן את כל המערך מתחילתו ועד סופו, על בסיס חובבני בלבד, שכן הידע המקצועי כבר בוא יבוא, כפי שתראו בהמשך. לעת עתה, שבו עם נייר ועט/עיפרון/צבעים והתחילו לרשום מה אתם רוצים שיהיה בסלון, בחדרים, בחדרי השינה, בפינת האוכל ובמטבחים. כשתהיה לכם נוסחה סדורה, ניתן להעלות את זה שלב ולגשת עם מה שתכננתם לחנות רהיטים המתמחה בהתאמת ריהוט מעוצב לבית ולמשרד.
 
מחלקת העיצוב בחנות ריהוט מעוצב
 
במחלקה זו יוכלו מעצבים מקצועיים להתרשם מתכנונכם ולהציע לכם לשדרג את התכנון כך שיתאים יותר מבחינה עיצובית. כך, למשל, יומלץ לכם לעבות את הבית בעיצוב כפרי לצד עיצוב אורבני כפי שעשיתם אבל שיהיה יותר סדר בין סוגי העיצוב, התאמה נכונה של צבעים: צבעים כהים לחדרים הקטנים וצבעים בהירים לחדרים הגדולים, ובשורה התחתונה – לא ישתנה הרבה בעיצוב שלכם אבל הוא כן יחודד וכן יזוקק ברמות המקצועיות. האמירה, בכל אופן, תישאר האמירה אשר חשבתם להביע כשהתחלתם לעמול על תכנון זה.
 
רכישת הרהיטים
 
יש לוודא שאתם יודעים מה הכמויות של הרהיטים שהזמנתם עבור כל סוג, ושאתם יודעים לעבור מסך הכמויות לייעוד כל רהיט ולהיפך: בקיצור, עליכם להכיר את התכנון החדש שעזרו לכם לבנות ממש טוב על מנת שתדעו גם בעתיד לאן הולך כל רהיט. רכישת הארונות במחיר מבצע או כל ריהוט אחר ניתנת לביצוע בתשלומים, בחיוב אחד, בהוראת קבע או בכל דרך בה תבחרו.
 
אספקת הרהיטים
 
ריהוט מעוצב יסופק לכם באמצעות הובלה. המובילים, לכשייפגשו אתכם גם ימקמו את הציוד בביתכם וזו למעשה המשימה הקלה ביותר שלכם: להציג להם את החללים להצבת הרהיטים. את רוב המפרט אתם כבר מכירים בעצמכם, ולכן זהו באמת אחד השלבים הקלים שבתכנית התאמת ריהוט מעוצב עבור ביתכם.
 
אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת ריהוט מעוצב, התאמתו לבית וקבלתו בהובלה לאחר מכן, הלכה למעשה!