Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית

דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית בחירת דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית אינה מורכבת אך מצריכה ידע מוקדם להשלמתה. על מנת לדעת איזו דלת קלאסית תתאים


פורסם: 10/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב רהיטים

דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית

בחירת דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית אינה מורכבת אך מצריכה ידע מוקדם להשלמתה. על מנת לדעת איזו דלת קלאסית תתאים ביותר עבור הבית שלכם, תידרשו תחילה לבחון את העיצוב שלו וכן מספר פרטים טכניים בתוך הבית, כמו מידות המשקוף ופנים הדלת שניתן להתקין בכניסה לכל חדר וחדר. עיצוב דלתות פנים קלאסיות לבית מתאים למגוון בתים, ולא בהכרח לסוג ספציפי, ולכן אם עיצוב כזה הוא משאלת לבכם, מעט הדרכה תוכל לסייע לכם לבחור בדיוק מה שמתאים לבית.

 

אל תתפשרו על פחות מהדלת הטובה ביותר שאתם יכולים להביא הביתה

חוסר ההתפשרות הזה תלוי בראש ובראשונה בבחירת ספק הדלתות המועדף, שזה אומר ספק הדלתות המשובח והטוב ביותר אליו אתם יכולים להגיע. את זאת לא בודקים באמצעות מראה הדלתות בהכרח, אלא קודם כל על סמך המלצות לגבי טיבו של אותו ספק. את ההמלצות ניתן לקבל דרך חברים, מכרים, הורים, בנים, או כל גורם אחר אותו אתם מכירים. רק אצל ספק מומלץ, שרבים היו מרוצים משירותיו ומהדלתות שהוא סיפק, תוכלו להגיע גם לדלת הקלאסית המועדפת עליכם מבחינה דקורטיבית.

 

בחירת הדלת בחנות – קווים לדמותה

 

ראשית כל, מומלץ לבחון את הנעשה בבית שלכם מבחינת צבע הקירות, מראה החלונות והדלתות (צורה וגוון). שנית, מדדו את רוחב המפתן, וקחו בחשבון כי כ- 2-5 ס"מ מהצדדים, ובנוסף 2-5 ס"מ נוספים מהחלק העליון יוקדשו למשקופים, מה שאומר שרוחב הדלת והאורך הנדרשים יהיו פחותים ממה שדמיינתם. כאשר אתם מגישים בחנות את מידות המפתן, המוכר יציג לכם כמה אופציות לחלוקה בין דלת ומשקוף. אם החדר קטן, מומלץ שהדלת תהיה גדולה והמשקוף יהיה קטן כדי שהוא לא ימשוך תשומת לב גדולה מדי, ולהיפך כאשר מדובר בחדר גדול. מבחינת צבעים, היינו אומרים שהחוקים לבחירת דלת קלאסית נכונה עובדים דומה: כאשר החדר קטן, צבע כהה יהיה אותנטי ויפה, וייצור אינטימיות. לעומת זאת, כאשר החדר גדול, דלת בהירה שתחצין עוד יותר את תחושת הגודל והמרחב היא מה שנדרש לכם שם באותו החדר.

פנו לחנות דלתות מקצועית בלבד למימוש בחירה מושכלת של דלתות פנים בעיצוב קלאסי לבית!