Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
גינות מעוצבות - טיפים לעיצוב

גינות מעוצבות על מנת לעצב גינות – חשוב לקחת בחשבון, בנוסף לצמחייה וסוג החקלאות שתהיו מעוניינים לגדל, גם כיצד תיראה תכולת ריהוט הגן

פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית גינות מעוצבות

גינות מעוצבות

 
על מנת לעצב גינות – חשוב לקחת בחשבון, בנוסף לצמחייה וסוג החקלאות שתהיו מעוניינים לגדל, גם כיצד תיראה תכולת ריהוט הגן שלכם. לריהוט הגן – משמעות מרחיקת לכת שכן הוא שקובע את עיצוב הגינה וגם מספק תנאי נוחות ושהייה אטרקטיביים בתוכה. על מנת לספק לעצמכם גינות מעוצבות עם מיטב הרהיטים – פעלו על פי המתווה הבא.
 
תכננו את מבנה עיצוב הגינה שלכם בהתבסס על רהיטי גן רצויים
 
חשבו כיצד תיראה פינת הקפה שלכם, כיצד ייראה השולחן המרכזי בגינה, וכן – הגו מעט התקנים נשלפים כמו שולחן קיר לגריל, מדפים נשלפים וכד'. בשלב זה אין צורך לחשוב על ההיבט היסודי בתחום העיצוב אלא רק על קווי המתאר הכלליים של העיצוב, אלו הרצויים לכם.
 
הגישו את המתאר לייעוץ מקצועי בחברת ריהוט גן
 
נציגי הייעוץ בחברה, המתמחים בעיצוב גנים וגינות נוי, יבחנו את מראה העיצוב אשר הגשתם, וישפרו אותו, תוך התייחסות לחידודים עיצוביים שיוסיפו נופך לגינה שלכם. במידה והגעתם להסכמה עם צוות העיצוב – חשוב לבצע תיאום כמויות: להגיע למסקנה לכמה שולחנות, כמה כסאות, כמה נדנדות גן, וכד' אתם זקוקים למימוש נוסחת עיצוב זו.
 
רכישת הפריטים
 
במעמד רכישת הפריטים ייתכן כי תיתקלו בכל מיני אביזרים הנדרשים לכם בדינה כמו מדפים נתלים עליהם לא חשבתם מקודם או כלי אחסון ניידים שונים. חשוב שלא להפריז ברכישות אלו אלא לקנות רכיבים שבאמת החסרתם בתכנון המקורי. לגבי התשלום – הוא ניתן לביצוע בכל האמצעים – מהמחאה ומזומן ועד אשראי או הוראות קבע בנקאיות.
 
הובלת הפריטים
 
חשוב לקבוע מועד להובלה אשר יהיה לכם נוח לשהות בבית לזמן רב. כאשר ההובלה מגיעה, חשוב לפלס את הדרך לגינה ולהציג את המיקומים בהם ימוקמו הרהיטים. יש להמתין בסבלנות עד גמר ביצוע הרכבתם והובלתם המלאה, וכמובן להודות לצוות העבודה המסור שהשקיע מזמנו כדי להתקין את רהיטי הגן שלכם. אהבתם את פריטי ריהוט הגן שלכם? ספרו גם לחבריכם על החוויה האותנטית. ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של החנות וליהנות מעוד שלל הטבות ומבצעים עתידיים על כל רכיבי החנות. ניתן לבצע שדרוגים לרכיבי גינה קיימים במחירים נוחים השמורים רק ללקוחות החוזרים של חנות רהיטי גן זו.