Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
בריכות שחייה מבטון

מהן בריכות שחייה מבטון וכיצד מתקינים אותן בבתים? מה מיוחד בבריכות שחיה מבטון, ומדוע, אם רוכשים בריכות שחיה – כדאי שהן יהיו עשויות בטון

פורסם: 10/20/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט גן
מהן בריכות שחייה מבטון וכיצד מתקינים אותן בבתים? מה מיוחד בבריכות שחיה מבטון, ומדוע, אם רוכשים בריכות שחיה – כדאי שהן יהיו עשויות בטון?
 
בריכות שחייה מבטון הן אותן בריכות שאתם רואים כשאתם נכנסים למועדוני ספורט וקאנטרי קלאבים ברחבי הערים הגדולות והמושבים: בריכות שקועות באדמה עם כניסה לפיר מים. הבטון הוא החלק המוסתר באדמה, ובתוך הבריכה, היכן שהמתרחצים שוהים יש פיברגלס מצופה אקריל. בשונה ממועדוני ספורט, בבתים ניתן לרכוש גם בריכות קטנות המיועדות לחללים קטנים, ואפילו מומלץ לעשות כן, שכן חובה להשאיר, כפי שמיד תראו, לפחות 3 מ' של מקום פנוי לצורך התקנת אביזרי נוחות ובטיחות נוספים מחוץ לבריכה.
 
מבנה הבריכה
 
מבנה בריכות ביתיות עשוי להיות עגול או מרובע, ובגדלים שונים. ניתן לצרוך בריכה סטנדרטית אך בשל חידושים טכנולוגיים המתאפיינים בתחום ניתן למצוא דגמים עם מערכות מולטימדיה ואפילו מערכות DVDבמעקות הבריכה. מומלץ לעבור על כמה שיותר דגמי בריכות שחיה מבטון בטרם תקבלו החלטה מושכלת לגביהן. רצוי לקבל החלטה גם לגבי עומק הבריכה וגודלה בהתאם לגילאי המתרחצים, האם יש או אין ילדים בבריכה, וכמובן בהתאם לכמות המתרחצים שמצריכה בריכה גדולה יותר אם רבים מהם הולכים לשהות בה בו זמנית. שוב, אנו מזכירים כי ייתכן ותצטרכו לוותר על התענוג ולרכוש בריכה קטנה אם החצר שלכם גם כן קטנה, על מנת שיהיו 3 מטרים פנויים של חצר – לפחות (למעט בדגמים קטנים מאד בהם נדרש פחות נפח מקום פנוי).
 
מוצרי בטיחות ונוחות לבריכה
 
·         דקים סינתטיים – דקים עמידים בפני מים. מומלץ להציב מסביב לבריכות שחיה מבטון, ולוודא שיש מכסה דקים לסתימת פיר הבריכה בחורף כשהיא מרוקנת.
 
·         פרגולת הצללה – פתרון הצללה מאלומיניום, ברזל או עץ. מומלץ שהוא יהיה מעוצב בהתאם לדקים שלכם. ניתן לבחור היום פרגולות מתכתיות שנצבעו כמו העץ שלכם.
 
·         מוצרים לנכים – מעלונים ומדרגות שונות לירידה נוחה לבריכה.
 
·         תאורה בקרבת הבריכה – פנס גבוה שיאיר, בנוסף לתאורת הבריכה, גם את השטח החיצוני הסמוך לה.
 
כמובן שחשוב לרכוש גם מוצרי ניקיון כמו PH PLUSו PH MINUSלניקיון הבריכה והותרתה ריקה ממזהמים, חיידקים וחומציות במים, וזאת לצד תחזוקת מערכות סינון והכלרה אוטומטיות.