Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות אמבטיה מעוצבים ארונות אמבטיה מעוצבים בוחרים ביסודיות על מנת לאפשר לעצמכם את הפריט הדקורטיבי ביותר ואשר יתאים לצרכים הפונקציונליים של


פורסם: 11/4/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות אמבטיה מעוצבים בוחרים ביסודיות על מנת לאפשר לעצמכם את הפריט הדקורטיבי ביותר ואשר יתאים לצרכים הפונקציונליים שלכם בתוך חדר האמבטיה. על כן, ישנם מספר שלבים לפני רכישת ארונות אמבטיה מעוצבים. על מנת לממשם בצורה טובה, חשוב ללכת על פי מתווה זה, ואתם תראו שהארונות שעל בסיסם חדר האמבטיה שלכם יעוצב – יהיו המתאימים ביותר הן באחסון והן במראה החיצוני שלהם.
 
גבשו את מראה הארון שלכם
 
חשוב לגבש את מראהו המלא של הארון שלכם, כולל פלטות ופרזול, ומבלי לחשוב על אספקטים עיצוביים מקצועיים, אלא רק על מה שאתם רוצים שיהיה בחדר: צבע, צורה, וכד'. חשוב להתייחס גם לגודל הארון אשר אתם רואים לנגד עיניכם, כולל ביצוע מדידות למיקום בו אתם רוצים שהארון יהיה מאוחסן.
 
הציגו את המתווה שלכם ליועץ מקצועי
 
היועץ המקצועי אשר עובד בחנות ארונות אמבטיה מעוצבים יבחן את פריטי העיצוב שלכם ויחדד אותם לכדי ארון דקורטיבי ומתאים ביותר לחדר האמבטיה שלכם. הוא יתייחס לצבעים ולצורות שיש בחדר ויבחר בארון המתאים מכל הבחינות: אור וצל, התאמה בין צבעים ושילוב צורות נאות ויפה.
 
רכשו את ארונות האמבטיה אשר תכננתם
 
בשלב הרכישה ייתכן כי תיתקלו בפריטים נוספים שיכולים לשמש לאחסון באמבטיה, כולל התקני אלומיניום להתקנה בתוך האמבטיה. רכשו זאת רק אם זה אכן עומד בדרישות האחסון שלכם. את התשלום עצמו ניתן לבצע במגוון ערוצים – החל מאשראי ועד לחיובים בודדים, החל ממזומן צ'קים ועד למזומן שטרות. חשוב לתאם גם תאריך הובלה במעמד התשלום ולוודא שכל המסמכים המעידים על רכישה תקנית של הארון עליכם, כולל תעודת האחריות הרב חודשית/שנתית שתונפק לכם.
 
במעמד ההובלה
 
במעמד ההובלה – הנחו את המובילים והובילו אותם לחדר האמבטיה שלכם. הם ידאגו לחצוב ולבצע את ההתקנה של הארון במלואו. נעשה נזק במהלך ההובלה או ההתקנה? הוא יתוקן במקום, חלקי החילוף שניזוקו יוחלפו והארון יעמוד על תילו מוכן לשימושכם-אתם. חשוב לבדוק מול המובילים והמתקינים שהארון תקין, לדווח על נזקים במידה ולא, ולהמתין שוב לתיקונים. לבסוף, ארונכם יעמוד במצב תקין ויהיה מוכן לשימוש ממושך ורב שנתי.
 
אהבתם את ארונות האמבטיה המעוצבים שלנו? ספרו לחברים שלכם!