Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
ארונות הזזה מעוצבים למשרד

ארונות הזזה מעוצבים למשרד עיצוב המשרד בארונות הזזה הוא מהלך גם דקורטיבי וגם חכם. הוא דקורטיבי משום שארונות ההזזה אינם מה שהם היו פעם, אל


פורסם: 8/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט משרדי

ארונות הזזה מעוצבים למשרד

 
עיצוב המשרד בארונות הזזה הוא מהלך גם דקורטיבי וגם חכם. הוא דקורטיבי משום שארונות ההזזה אינם מה שהם היו פעם, אלא מעוצבים בטכנולוגיות חדישות שמאפשרות זכוכית מודפסת, עם דיוקן שנראה כמו תמונת קיר, ורכיבי עץ משובחים וחזקים מאד, שעברו אימפרגנציה ושימון יסודיים מה שמבטיח את עוצמתם למשך שנים רבות מאד. בנוסף, זהו פתרון חכם מבחינה זו שבכל מקום בו יהיה ארון הזזה במקום ארון פתיחה המשמעות היא חיסכון של סנטימטרים ואפילו מטרים שלמים של מקומות פנויים בחדרים. במקומות עבודה צפופים כמו משרדים זה ממש עולם ומלואו!
 
כל קניית ארון הזזה משרדי מתחילה בבדיקת סוגיית החציבה בקירות המשרד
 
בדיקה זו היא חיונית מאד כאשר זה מגיע למשרד שלכם. ללא בדיקה זו – הארונות הללו יגרעו מקום מהחדר שלכם. נכון, זה לא יהיה ברמה של ארונות הפתיחה, אלא עד 60 ס"מ מקסימום, אבל עדיין, אם ניתן לשמור על החדרים שלכם כמו שהם היו לפני הכנסת ארון ההזזה, אז למה לא? לעניות דעתנו שווה מאד להזמין את מומחה החציבות של חברת ארונות ההזזה לבדיקת הסוגיה בחדר המיועד במשרד.

התייעצו עם מעצב פנים בנוגע לבחירת תבניתו הדקורטיבית של הארון
 
בחירת התבנית הדקורטיבית עבור ארון ההזזה היא אחת החשובות שתעשו. הכנסת ארון, גם אם הוא מעוצב, אך שלא מתאים לקירות המשרד ולתכולה המשרדית הכללית ייחשב לפיל לבן עיצובי, מוצר שעל אף יוקרתו אין לו ממש תרומה דקורטיבית לחלל המשרד שלכם. לכן, חשוב שמעצב פנים יבדוק אתכם ויידע לשים לכם גבולות, ולהציע פתרונות חלופיים שעשויים להתאים לעיצוב המשרדי.

השקיעו מאמץ גם באיתור הפרזול המתאים לעיצוב הארון
 
לא פחות חשוב מאיתור הארון, חשוב גם איתור הפרזול המתאים לו. קולקציית ריהוט למשרד בארונות הזזה יש 3 רכיבי פרזול שאי בחירה יסודית שלהם משפיעה על המראה שלו: המסילה של ההזזה שבשני צדי הדלתות: העליון והתחתון. חורי ההזזה/ידיות ההזזה שבצדי הדלתות, וכן מעטפת הארון: המסגרת שעוטפת את הארון והיא למעשה המקבילה של המשקופים בדלתות הפנים המשרדיות. הפרזול חייב להיבחר על ידכם אמנם, אבל בעצה אחת עם מעצב פנים שמוודא שאתם תורמים לעיצוב משרדכם ולא מערערים אותו.