Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
תכנון ריהוט משרדי

מהו ריהוט משרדי ומדוע הוא חשוב מאד להתאמה כנדרש במשרדכם? מדוע אין להקל ראש בסוג זה של ריהוט ולבחור את הפריטים הטובים ביותר שאתם יכולים להרשו


פורסם: 10/28/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט משרדי

מהו ריהוט משרדי ומדוע הוא חשוב מאד להתאמה כנדרש במשרדכם? מדוע אין להקל ראש בסוג זה של ריהוט ולבחור את הפריטים הטובים ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם?

אחרי הכל, המשרד הוא המקום בו אתם עובדים ודרכו אתם מייצגים את עצמכם. על כן, חשוב מאד לדאוג לייצוג הולם, זה גם מוכר ללקוחות וגם גורם להם להתאהב בכם ובפעילות שלכם בכל פעם שהם מגיעים. המשרד הוא למעשה החזות החיצונית שלכם ממש כמו החליפה שאתם לובשים ולכן חשוב מאד לדאוג לעיצוב משרד הכי טוב שאתם רק יכולים. כך תעשו זאת כמו שצריך, ללא דופי.

תכננו את מערך הריהוט המשרדי שלכם

חשוב שהתכנון יתבצע על ידכם ועל פי רצונותיכם בלבד. אל תחשבו על אלמנטים עיצוביים מימי הלימודים בשנקר או בבצלאל: בשביל זה יש חנויות מעצבים שהן שיעשו את העבודה הזו. מה שכן חשוב להביע זה מה אתם רוצים שיהיה במשרד שלכם. אלו צבעים של רהיטים, ואלו צורות. מה יחס הגדלים המועדף עליכם? לאחר שתעשו את כל זאת, ויהיה לכם את חדר המזכירה, חדרכם אתם, חדרי העובדים, התכולה הפנימית של מחיצות המשרד וכד' – אז ניתן לגשת לחנות ריהוט משרדי ישירות למעצבים.

תכנון מודרך של ריהוט משרדי

במסגרת התכנון המודרך יימסרו לכם כל מיני פרטים שחשוב לדעת לא רק בהיבט העיצובי אלא גם בהיבטים נלווים כמו בטיחות ושילובי רהיטים משרדיים מוכרים (FAMILIAR) כך, למשל, תוכלו להיווכח שלא כדאי לרכוש כסא גבוה מול שולחן נמוך כי אז אתם בעצם מזמינים לעובדים שלכם פזילה ואולי אפילו בעיות גב. מוטב שהכסא יהיה נמוך משמעותית כך שהמסך של המחשב יהיה גבוה ובגובה עין העובד. כך הוא יוכל לשמור על גבו ועל חזות עיניו בצורה תקינה. מעבר לכך, כמובן שיימסרו פריטי מידע עיצוביים: אלו צבעים מתמזגים עם אלו צבעים, מה הצורות המועדפות לשילוב במשרד שלכם, וכן הלאה. בסיום השלב הזה, כבר תהיה בידכם נוסחה סדורה של מערך ריהוט משרדי – מוכנה למימוש.

קבלת הריהוט המשרדי

הריהוט המשרדי יימסר לכם באמצעות הובלה. שלב זה נחשב לאחד הקלים שבהזמנתכם, שכן התכנון של הרהיטים כבר יהיה לכם מוכר, ולכן הסידור של פינת ההמתנה, חדר המזכירות, חדרכם אתם וחדרי העובדים יהיה קל ופשוט.

מזל טוב, ותתחדשו על תכולת הריהוט בה התברכתם!