Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
שולחנות מנהלים מעוצבים

שולחנות מנהלים מעוצבים כידוע, בחירה בשולחנות מנהלים מעוצבים היא קודם כל בחירה פונקציונלית עבורך, אך גם בחירה עיצובית שחשוב שלא להקל בה ר


פורסם: 10/29/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ריהוט משרדי

שולחנות מנהלים מעוצבים

כידוע, בחירה בשולחנות מנהלים מעוצבים היא קודם כל בחירה פונקציונלית עבורך, אך גם בחירה עיצובית שחשוב שלא להקל בה ראש. אנו ממליצים כי שולחנות מנהלים מעוצבים, ובמיוחד אם זה השולחן שלך, תבחרו במקצועיות ותוך ירידה לרזולוציות הגדולות ביותר. זה לא אומר – לעבוד קשה, אלא בסך הכל לעשות מספר צעדים בסדר הפעולות הנכון, אשר יניב לך שולחנות מנהלים מעוצבים ומתאימים לנוף החדר שלך.
 
גש לעמדת התכנון
 
טול נייר ועיפרון והתחל לתכנן שולחנות מנהלים מעוצבים ברחבי המשרד: תכנן כיצד הם ייראו, מה יהיה הצבע שלהם, מה יהיו הממדים שלהם, מאיזה חומר ייצור הם יהיו עשויים. תכנן כיד הדמיון הטובה עלייך, ואל תחשוב על נוסחאות עיצוב מתקדמות בשלב זה.
 
גם עם התכנון לחנות רהיטים משרדיים מקצועית
 
שם, יפנו אותך למפגש עם מעצב וארגונום. הארגונום יחווה את דעתו העל הבחירה שלך מבחינת יחס הגדלים: שולחן-כסא, ובייחוד יחס הגבהים, שאם הוא לא טוב הוא עלול לגרום לבעיות גב ופזילה. לאחר מכן, מעצב יחווה אך הוא את דעתו ויספק טיפים עיצוביים להנחלת שולחן למנהל מעוצב יותר, מתאים יותר לסביבה של החדר, שולחן שגם תוכל ליהנות ממנו בנוחות וגם להביט בו בהנאה ובחדווה.
 
התשלום על השולחנות
 
כאשר אתה משלם על שולחנות מנהלים תוכל לעשות 2 פעולות חשובות: לפרוס את התשלומים בדרך הטובה לך, באישור החנות כמובן, אך הדבר החשוב יותר הוא שליד הקופה יש כל מיני פרטים על מבצעים כמו רכישת פינת קפה משרדית, רכישת אצטבה קטנה להנחת ניירות או עמדת הדפסה, וכד'. בשלב הזה, תוכל לראות אפ הפריטים הללו חסרים לך, ואם כן – תרכוש אותם, אך חשוב לא להפריז בכך, אלא לעשות זאת רק אם באמת מדובר בפריטים שתזדקק להם בעתיד.
 
קליטת השולחנות במשרד
 
לשם קליטת השולחנות במשרד – תידרש לתאם הובלה. כשההובלה תגיע למשרד שלך, תוכל להנחות את המובילים והסבלים היכן למקם כל שולחן ושולחן, באלו חדרים, ובאלו מיקומים בתוך כל חדר. כעת, הבט בשולחנות שתכננת, וזכית לחידוד קל מצוות העיצוב והארגונומיה בחנות: אנו מקווים שזוהי נוסחת העיצוב אליה ביקשת להגיע, ובכל מקרה – תתחדש בשולחנות מנהלים מעוצבים ומפנקים לעוד שנים רבות של עשייה ויצירה!