Think Rihut

 
 

תחשבו ריהוט - ריהוט מעוצב לבית

 
   
 
חדרי שינה בעיצוב מודרני

חדרי שינה בעיצוב מודרני כשחדרי השינה שלכם מעובים בעיצוב מודרני – אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולומר שאתם רמה אחת מעל כולם: העיצ


פורסם: 6/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית Think Rihut
חדרי שינה בעיצוב מודרני
 
כשחדרי השינה שלכם מעובים בעיצוב מודרני – אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולומר שאתם רמה אחת מעל כולם: העיצוב בחדר שלכם יהיה על טהרת הדקורציה העכשווית, ויספק אופי חד ערכי לחדר הבוטיק שלכם. חדרי שינה בעיצוב מודרני יזכו את בעליהם בנתונים הבאים.
 
מיטה כסופה-לבנה בעיצוב מיוחד
 
מיטה על בסיס מתכתי או על בסיס עץ צבוע כסוף או לבן. מיטה עם בסיס מעוצב בסגנון המודרני – לרוב בצורת מרובע או גל סינוס אשר רקום בסגנון העכשווי. המיטה תשמש כפאר היצירה משום שבחנות המיטות לא יסתפקו רק בלקיחת מידות ובמכירה אלא גם בהתוויית המוצרים המתאימים מבחינה דקורטיבית לחדר הפאר שלך. אנו נבחן את החדר שלך ונספק רק בסיסי מיטה תואמים.
 
ארון חדר שינה או שידת טואלט, מה עדיף?
 
על פניו אלו 2 רכיבי אחסון שונים לגמרי כאשר הראשון משמש לאחסון בגדים והשני לאחסון מוצרי איפור. יחד עם זאת, מפאת גודלם בדרך כלל הם לא ידורו בכפיפה אחת, לאחרונה, יותר ויותר לקוחות מעדיפים לתלות את יהבם על חדר ארונות סמוך לחדר השינה, ובחדר השינה להתקין מראה ומתחתיה שידת טואלט לאיפור וצביעת הפנים.
 
מגירות ושידות לחדר השינה בעיצוב הייטק או עיצוב כסוף לבחירתכם
 
ניתן לבחור שידות ומגירות מיטה לבנות, כסופות, עם מגירות או ללא מגירות. ניתן לבחור שידות קטנות כגדולות, צרות ורחבות. אסופת השידות לחדרי השינה המודרניים שלנו נורא גדולה וניתן לבחור באמצעותה את ההתקן שלדעתכם הכי מעוצב. עד כה לא היה לנו לקוח שלא מצא שידה שלדעתו היא הנכונה לחדר השינה המודרני שלו.

פרזול לכל רכיב אחסון
 
נין לבחור ידיות, נצרות, התקנים להזזת דלת, צירי דלת ועוד מגוון רחב של התקני פרזול חדר השינה. מומלץ להקפיד על עיצוב עקיב שדומה זה לזה על מנת ליצור עקביות בחדר השינה ובכך להביא את העיצוב הכי מעניין והכי מרתק לחדר. ניתן גם לקנות מספר סטים של ידיות וצירי פרזול ולשנות את התקנתן כאשר אתם סבורים שנדרש שינוי עיצוב. הברגת הידיות והסרתן קלות מאד כמעט לכל צרכן.
 
פנו לחנות חדרי שינה בעיצוב מודרני להתאמת רכיבי פרזול, ארונות, מגירות, מיטות והתקנים נוספים לחדר.